تریلر Hades 2 محتوای هیجان انگیز بازی را به نمایش می گذارد

نسخه دسترسی زودهنگام Hades 2 به تازگی منتشر شده است و در حال حاضر محتوای بیشتری نسبت به قسمت اول این سری دارد.

Supergiant Games اعلام کرد که نسخه دسترسی زودهنگام Hades 2 هم اکنون بر روی Steam و فروشگاه Epic Games برای رایانه های شخصی در دسترس است. این نسخه حداقل تا پایان سال جاری است او در سال 2024 خواهد ماند، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی در دسترس نخواهد بود. بازی Supergiant Games تریلر جدیدی از نسخه Early Access این بازی را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از ابرات

Supergiant Games اعلام کرده است که نسخه کامل بازی شامل محتوا و ویژگی های کامل تر و بهبود یافته تر، پشتیبانی از دستاوردهای Steam و پایان واقعی بازی خواهد بود. در عین حال، نسخه Early Access در واقع دارای محیط ها، دشمنان و شخصیت های کامل تری نسبت به نسخه کامل Hades است که کاملاً قابل توجه است. البته سازنده به اضافه کردن مناطق اصلی، شخصیت ها، دشمنان، رویدادهای داستانی و سیستم های بیشتری به بازی ادامه خواهد داد.

هنوز اطلاعاتی در مورد افزایش قیمت نسخه نهایی بازی وجود ندارد

به همین دلیل، بازیکنان Early Access در نهایت با نوعی دیوار مواجه می شوند که نشان دهنده پایان نسخه فعلی است و برخی از آیکون ها، تصاویر رابط کاربری و طراحی شخصیت ها هنوز ناتمام هستند. Hades 2 بیش از سه سال است که در حال توسعه است. Supergiant می خواست نسخه دسترسی زودهنگام زمانی منتشر شود که بازیکنان بتوانند بلافاصله از یک تجربه خوب لذت ببرند، اما نه آنقدر دیر که بتوانند تغییرات لازم را ایجاد کنند.

بخوانید  10 Obscure Scary Movies And Specials To Stream This Halloween

مشخص نیست قیمت بازی پس از انتشار نسخه نهایی افزایش می یابد یا خیر، اما با توجه به مدت زمان انتشار دسترسی زودهنگام و حجم محتوای اضافی، احتمالاً قیمت آن تغییر نخواهد کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر