گزارش می گوید که ارتقاء نسل بعدی Fallout 4 مشکلات بزرگی دارد

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 سرانجام در ماه آوریل پس از موج جدیدی از علاقه به این فرنچایز به لطف اقتباس تلویزیونی آمازون منتشر شد، اما همه بازیکنان از این به‌روزرسانی راضی نیستند. Digital Foundry اکنون تمام تغییرات را در PS5، Xbox Series X|S و PC بررسی کرده است تا ببیند به‌روزرسانی کجا می‌درخشد، اما مهم‌تر از آن جایی که شکست می‌خورد.

اگرچه این به روز رسانی بر روی کنسول ها متمرکز بود، اما به طور قابل توجهی پشتیبانی فوق العاده 21:9 را بر روی رایانه شخصی اضافه کرد، اما این ویژگی دارای اشکالات زیادی است و به طور کلی به خوبی اجرا نمی شود. برخی از بخش های رابط کاربری به سادگی از نسخه استاندارد 16:9 گسترش یافته اند، در حالی که سایر عناصر رابط کاربری دارای اشکالات بصری در نمای فوق العاده گسترده هستند.

در حال پخش: Fallout 4 را در سال 2024 بازی کنید

در کنسول، PS5 با پیشرفت های قابل توجه به لطف ارتقا، در صدر قرار می گیرد. پچ یادداشت‌های Bethesda نشان می‌دهد که کنسول‌ها دو حالت گرافیکی اصلی را از به‌روزرسانی دریافت می‌کنند: حالت عملکرد استاندارد، که در 4K و 60 فریم بر ثانیه با تنظیمات گرافیکی استاندارد اجرا می‌شود، و یک حالت 4K 30 فریم در ثانیه که معادل با پیش‌تنظیم فوق‌العاده رایانه شخصی است. همچنین می توانید بین حالت های 1440p و 120 هرتز جابجا شوید.

Digital Foundry اشاره می کند که Xbox Series X در حال حاضر تنها یک حالت گرافیکی را اجرا می کند: حالت عملکرد استاندارد با سرعت 60 فریم در ثانیه. در حالی که می توانید این گزینه را روشن یا خاموش کنید، خروجی گرافیک ایکس باکس را تغییر نمی دهد. اگرچه بازیکنان Xbox این را به عنوان یک باگ گزارش کردند، توییت های Bethesda گزارش داده اند که به روز رسانی همانطور که انتظار می رود کار می کند. نسخه Xbox Series S بازی به طور مشابه کار می کند، اما حالت عملکرد آن به جای هدف قرار دادن 4K، محدوده دینامیکی بین 1080p و 1440p را اجرا می کند.

از آنجایی که بازی در حالت عملکرد گیر کرده است، Digital Foundry اشاره می کند که چندین تنظیمات بصری که سطح جزئیات عناصر پس زمینه مانند شاخ و برگ، اشیاء و زمین را کنترل می کنند، در واقع اکنون کیفیت پایین تری نسبت به قبل دارند یکی از نسخه های بازی در پیش پچ Xbox Series X.

بخوانید  Fast X Blu-Ray و دیجیتال پیش‌سفارش زنده، شامل 2 نسخه کلکسیونی

این وصله در PS5 کمی بهتر عمل می کند، با همه حالت ها، از جمله حالت های 1440p و 120 هرتز، که به نظر می رسد هیچ کدام در نسخه Xbox Series X نیز کار نمی کنند، اگرچه حالت 4K 30fps PS5 نزدیک به حالت شما است. از تنظیمات فوق العاده رایانه شخصی انتظار می رود، کیفیت چیزهایی مانند سایه ها و فاصله ترسیم هنوز آنطور که انتظار دارید بالا نیست.

نکته مثبت این است که هر دو کنسول نسبتاً قابل اعتماد هستند و در حالت عملکرد به 4K 60 فریم در ثانیه می رسند، که قبلاً فقط با مدها قابل دستیابی بود، در حالی که Xbox Series S با رسیدن به 60 فریم در ثانیه در 1440p نیز یک پیشرفت قابل توجه است.

به‌روزرسانی اخیر Fallout 4، که با وجود این واقعیت که PS5 و Xbox Series X|S اکنون بیش از سه سال از عمرشان می‌گذرد، به‌عنوان یک ارتقاء نسل بعدی نام‌گذاری شد، از زمان راه‌اندازی بسیار پیچیده بود، با یک باگ اولیه که مانع از ورود بازیکنان PS Plus Extra و Premium می‌شد. دسترسی به ارتقاء رایگان این به روز رسانی همچنین در بین پلیرهای رایانه شخصی محبوبیت چندانی نداشت که عمدتاً به دلیل مشکلات سازگاری با مودها بود. حالتی که بازی را به حالت پیش از ارتقا باز می گرداند، در Nexus Mods محبوب شده است، همانطور که در وهله اول از دانلود آپدیت توسط Steam جلوگیری می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر