بازی جدید Alien اعلام شده برای VR با هدف خزیدن پوست شما انجام می شود

یک بازی ویدیویی جدید Alien امسال در راه است. توسعه دهنده بازی Survios و 20th Century Games اعلام کرده اند Alien: Rogue Incursion، یک بازی اکشن ترسناک VR که در این تعطیلات منتشر می شود.

این بازی برای PlayStation VR 2، Meta Quest 3 و PC VR در Steam عرضه می شود.

در حال پخش: ALIEN: Rogue Incursion – تریلر

این بازی یک داستان اصلی را روایت می کند که بر روی یک “مأموریت نهایی” تمرکز دارد که در آن بازیکنان سعی می کنند تا زمانی که Xenomorphs آنها را دنبال می کنند زنده بمانند. تی کیو جفرسون، مدیر تولید Survios گفت که این بازی دارای “اکشن جنبشی و کاوش هیجان انگیز” است. جفرسون اضافه کرد که هدف این است که “واقعاً شما را غاز کند.”

Survios تعدادی دیگر از بازی‌های واقعیت مجازی مجاز را توسعه داده است، از جمله Creed: Rise to Glory، Westworld: Awakening و The Walking Dead: Onslaught.

Survios و قرن بیستم در سال 2022 همکاری خود را اعلام کردند. فیلم بعدی Alien با نام Alien: Romulus نیز در سال 2024 اکران خواهد شد و به شدت ترسناک به نظر می رسد.

این اولین باری نیست که از IP Alien در ژانر ترسناک استفاده می شود، زیرا بازی Creative Assembly در سال 2014، Alien: Isolation، مخفی کاری و تعلیق را در هم آمیخت تا داستان آماندا ریپلی، دختر الن ریپلی، الن ریپلی، قهرمان اصلی بیگانه را روایت کند. ایستگاه فضایی پر از زنومورف های نمادین.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر