بسته الحاقی GTA 5 لغو شد، Trevor را به فضا فرستاد


جزئیات جدیدی در مورد بسته الحاقی داستانی کنسل شده Agent Trevor Grand Theft Auto V به بیرون درز کرده است.

Rockstar در چند ماه گذشته به دلیل هک ها و نشت داده ها، یک وصله سخت را پشت سر گذاشته است. نه تنها تریلر GTA 6 یک روز زودتر فاش شد، بلکه کد منبع بازی Grand Theft Auto V به همراه اطلاعات زیادی در مورد روند توسعه بازی و سایر پروژه های لغو شده این شرکت، شرکتی مانند Agent و Bully 2 به بیرون درز کرد. ، بسته الحاقی داستانی لغو شده GTA 5 را می توان جالب ترین موردی دانست که هرگز در اختیار بازیکنان قرار نگرفت.

در چند سال گذشته، شایعاتی مبنی بر حذف بسته های الحاقی رایگان GTA 5 به دلیل پشتیبانی آنلاین شنیده بودیم، اما اکنون فاش شدن کد منبع این شایعات را تایید کرده است. اگرچه تکلیف ما با DLC های دیگر مشخص است و به عنوان مثال یکی از آنها به بازگشت به شهر لیبرتی اشاره می کند، اما عجیب ترین مورد مربوط به Agent Trevor است. این گسترش بر روی قاتل متمرکز بود که دزدی های مختلفی را برای افراد مختلف انجام می داد.

جالب اینجاست که در این DLC شخصیت Trevor با موشک به فضا پرواز کرد اما متاسفانه این بسته هرگز منتشر نخواهد شد. برخی از افشاگران ادعا می کنند که Agent Trevor به بسته Doomsday Heist برای بخش آنلاین بازی تبدیل شده است، اما این ادعا تایید نشده است. بخش‌هایی از کد منبع بسته الحاقی به چندین کات سین و بخش آخر در فضا اشاره دارد، به این معنی که برخی از قسمت‌ها ممکن است قابل پخش بوده باشند. مشخص نیست که چگونه ترور سر خود را از فضا خارج می کند، اما ظاهراً این شخصیت چندین دزدی را در این DLC انجام داده است، از جمله برخی در آسمان. شاید تروور در حال دزدیدن چیزی از ماه بوده یا شاید نقشه ای برای سرقت خود سفینه فضایی داشته است که بیشتر با شخصیت او مطابقت دارد.

بخوانید  اطلاعات لورفته از آپدیت جدید Elden Ring و اشاره به انتشار بسته الحاقی
تحریریه مجله بازی یک گیمر