سریال تد برای فصل دوم تمدید شد

شبکه طاووس اعلام کرد که سریال جدید ست مک فارلین تد برای فصل دوم تمدید شده است تا ماجراجویی های تد را ادامه دهد.

آخرین روز سریال TED بود از شبکه طاووس پخش شد و توانست نقدهای نسبتا مثبتی را به خود اختصاص دهد و در ادامه این سریال کمدی موفق شد بزرگترین افتتاحیه را برای این سرویس پخش به ثبت برساند. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونماجراجویی این خرس عروسکی معروف در دنیای تلویزیون ادامه خواهد داشت. شبکه طاووس از تمدید سریال تد برای فصل دوم خبر داده است مک فارلین به عنوان سازنده و صداپیشه در فصل دوم سریال تد تایید شد.

تد یک کمدی بزرگسالان است که با بازگشت به دهه 90 یک ماجراجویی نوستالژیک را ارائه می دهد. ست مک فارلین خالق و صداپیشه تد برای ساخت این سریال کمدی بازگشته است و کارگردانی و نویسندگی سریال را نیز بر عهده دارد. پل کوریگان و برد والش دیگر نویسندگان مجموعه تد هستند. بازیگران تد شامل ست مک فارلین در نقش تد، مکس بورکهولدر در نقش جان بنت، آلانا اوباک در نقش سوزان بنت، اسکات گرایمز در نقش متی بنت و جورجیا ویگام در نقش بلر هستند.

سری تد در واقع پیش درآمدی بر مجموعه فیلم های تد است که قبل از فیلم تد در سال 2012 اکران شد و بیش از 549 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. تد 2 سپس در سال 2015 اکران شد و نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند و کمی بیش از 215.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد. با این حال، علاقه مندان به این شخصیت همچنان منتظر ساخت فیلم Ted 3 هستند که سال ها شایعه شده است.

بخوانید  بهترین بازی های اندروید ✔️ 108 بازی برتر + لینک دانلود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر