منتظر انتشار Kalaf Duty در Game Pass باشید

سارا باند تایید کرد که تمامی بازی‌های شخص اول مایکروسافت، از جمله سری Call of Duty، در Game Pass در دسترس خواهند بود.

سارا بانددر مصاحبه جدید خود با بلومبرگ، رئیس ایکس باکس تایید کرد که مایکروسافت همچنان قصد دارد تمام بازی های شخص اول خود از جمله بازی های Call of Duty را در سرویس Game Pass ارائه دهد. باند در این مصاحبه درباره موضوعات مختلفی از جمله نرم افزار سخت افزاری ایکس باکس آینده، دلیل تعطیلی استودیوهایی مانند Tango Gameworks، طرح ایجاد فروشگاه بازی ایکس باکس روی موبایل و موارد دیگر صحبت کرد.

اما یکی از مهم ترین قسمت های این مصاحبه مربوط به شایعات و اسپویل های مربوط به انتشار کالاف دیوتی در Game Pass است. رسانه Verge اخیرا گزارش داد که مایکروسافت به شدت درگیر بحث و تصمیم گیری در مورد راه اندازی بازی های Call of Duty در سرویس Game Pass است. با این حال سارا باند در مصاحبه اخیر خود این گزارش را تکذیب کرد و گفت که تمامی بازی های فرست شخص ایکس باکس به سرویس اشتراک Game Pass اضافه خواهند شد.

قیمت کاپیتان در بازی Call of Duty: MW3

رئیس برند Xbox در این باره توضیح داد: «ما می دانیم که اکثر کاربران ایکس باکس عاشق Game Pass هستند، با توجه به اینکه GamePass یک سرویس اشتراکی بازی است، با این حال، مهمترین چیز این است که مشترکین آن را تجربه خواهند کرد هر بازی که از روز اول انتشار در Game Pass تولید می کنیم، سعی می کنیم به مرور زمان کیفیت و تعداد این بازی ها را افزایش دهیم.

بخوانید  6 بازی رایگان اکنون برای اعضای آمازون پرایم موجود است

سارا باند در پاسخ به سوالی درباره بازی‌های اکتیویژن مانند Call of Duty در Game Pass گفت: «در میان این بازی‌ها، آثار بسیار خوبی را خواهید دید که این رویکرد را به عنوان چیزی با ارزش واقعی برای بازیکنان Xbox ادامه می‌دهند، زیرا برای ما بسیار مهم است. “

با توجه به این اظهارات، به نظر می رسد انتظار بازیکنان ایکس باکس مبنی بر اینکه بازی های کالاف دیوتی به سرویس Game Pass راه پیدا کنند، جواب داده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا بازی Call of Duty: Black Ops 6 که قرار است امسال عرضه شود، در این برنامه قرار می گیرد یا خیر.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر