معرفی سری Parasyte: خاکستری یک انگل رایج و سمی است

سرویس استریم نتفلیکس به تازگی یک سریال کره ای به نام Parasyte: The Grey را منتشر کرده است که بر اساس یک سریال مانگا ساخته شده است و 100% نظرات مثبت منتقدان را دریافت کرده است.

در سال 1989، مجموعه مانگای Parasyte برای اولین بار منتشر شد. سریال های ترسناک و علمی تخیلی ژاپنی. مجموعه کتاب های مصور داستان شینیچی ایزومی، دانش آموز دبیرستانی را دنبال می کند که قربانی تلاش ناموفق یک ارگانیسم انگلی برای کنترل مغزش می شود. در عوض، این انگل بازوی او را آلوده کرده و کنترل می کند. این مجموعه مانگا به قدری محبوب شد که از آن در دو فیلم و یک سریال لایو اکشن در ژاپن اقتباس شد. یکی در سال 2014 و یکی در سال 2014. یک انیمیشن تلویزیونی به نام Parasyte نیز در سال 2014-2015 در ژاپن تولید و پخش شد.

تا اواسط سال 2022، این مانگا بیش از 25 میلیون نسخه فروخت و آن را به یکی از پرفروش ترین مجموعه های مانگا در تمام دوران تبدیل کرد. به همین ترتیب یکی از معروف ترین آثار کمیک ژاپنی به حساب می آید. پس از این همه سال، سرویس استریم نتفلیکس به این پروژه پرداخته و تولید سریال Parasyte: The Grey را آغاز کرده است. این سریال در ابتدا The Grey نام داشت یون سانگ هو و ریو یونگ جی تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتند که فیلمنامه و کارگردانی آن را بر عهده داشتند. یون سانگ هو کسی است که در فیلم 2016 ظاهر شد او انیمیشن قطار به بوسان، ایستگاه سئول و در سال 2020 فیلم شبه جزیره را از جمله آثار دیگر ساخته است.

جون سو نی در نقش جونگ سو این، کو کیو هوان در نقش سول کانگ وو و لی جونگ هیون در نقش چوی جون کیونگ بازیگران اصلی فیلم Year of Parasite: Grey هستند. انگل ها در میان ما کمین کرده اند. گروهی از موجودات انگلی مرموز از فضا به زمین می‌افتند و شروع به استفاده از انسان به عنوان میزبان می‌کنند. آنها آنها را می کشند و کاملا آنها را به موجوداتی منحصر به فرد تبدیل می کنند که می توانند سرشان را به هر چیزی تبدیل کنند. جونگ سو این یک صندوقدار سوپرمارکت است که پس از ساعت کاری توسط یک مشتری مست مورد حمله قرار می گیرد. فردی که هنگام خرید با این دختر دعوا کرده است.

بخوانید  تریلر فصل دوم خانواده اژدها; او سعی می کند تاج و تخت را تصاحب کند

لی جونگ هیون در نقش چوی جون کیونگ در Parasyte: The Grey

مدتی بعد، سو این در بیمارستان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که مهاجم مرده است. افسر پلیس کیم چول مین به او توضیح می دهد که مظنون از وسط نصف شده است. سو این و چول مین پیوند مشترکی با هم دارند که به سال‌ها قبل بازمی‌گردد، زمانی که سو این از پدر بدرفتارش خبر داد و چول مین او را نجات داد. در ابتدا سو این متوجه نمی شود که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما طولی نمی کشد که دو انگل او را دستگیر می کنند و او را مجبور می کنند تا تایید کند که او یکی از آنهاست.

از آنجایی که مرد مست در حین درگیری، سو این را با چاقو مجروح کرد، انگل نتوانسته بدن دختر کوچک را کاملاً کنترل کند. به همین دلیل همزیستی این دو فرد با سایر افراد آلوده به انگل متفاوت است. این انگل که هایدی نام دارد در ناخودآگاه سو این زندگی می کند و فقط برای محافظت از او بیدار می شود. چون نمی تواند بدنش را ترک کند. به دلیل چنین فاجعه ای، تیم گری تشکیل می شود تا جامعه را از حملات انگل نجات دهد. توسط چوی جون کیونگ رهبری می شود.

در ابتدا سعی می کنند چنین اتفاقی را از اخبار و شبکه های اجتماعی دور نگه دارند، اما با گذشت زمان سخت و غیرممکن می شود. تیم خاکستری یک زندانی به نام هاوند دارد که یکی از این هیولاهاست. هیولایی که جمجمه اش با کلاه مخصوص محافظت می شود تا بتوانند از آن استفاده کنند. این سگ شکاری به گروه گری کمک می کند تا انگل های اطراف خود را شناسایی کنند. زیرا انگل ها می توانند جفت خود را در اطراف خود حس کنند. با گذشت زمان مشخص می شود که این موجودات و هیولاهای انگلی برای خود کلیسا و فرقه ای بر روی زمین تشکیل داده اند و سعی در افزایش تعداد خود دارند.

بخوانید  مارول به دنبال احضاریه DMCA برای نام‌های لو رفته گفتگوی مرد مورچه‌ای است

همه شخصیت های اصلی Parasyte: The Grey با هم

جالب است بدانید که بسیاری از منتقدان سریال Parasyte: The Grey را دوست داشتند و نقدهای خوبی به آن دادند. منتقدان Written Tomatoes با 9000 بیننده سالانه در IMDB، نرخ رضایت 100 درصدی را ثبت می کنند. آنها به آن امتیاز 7.2 و منتقدان متاکریتیک میانگین امتیاز 8.8 را برای این مجموعه درج کردند. علاوه بر این امتیازاتی که به ثبت رسید، سریال «انگل: خاکستری» توانست در لیست 10 سریال برتر بین‌المللی و غیرانگلیسی نتفلیکس قرار بگیرد. و آن هم فقط 3 روز پس از پخش. این سریال در هفته اول 6.3 میلیون بیننده و 31.5 میلیون ساعت تماشا داشت. در هفته دوم رتبه بالای خود را حفظ کرد و با 9.8 میلیون بیننده به 49 میلیون ساعت رسید.


سریال مشابه Parasite: Grey

پوستر رسمی فیلم جهنمی

سلسله او مقدر شده است که هلاک شود

سریال برو به جهنم

  • بازیگران: یو آه این، کیم هیون جو، و پارک جونگ مین
  • سال انتشار: 2021 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: 6 قسمت

داستانی در مورد موجودات اخروی که به نظر می رسد دستور می دهند و مردم را به جهنم محکوم می کنند. این رویدادهای ماوراء طبیعی باعث سردرگمی شدید می شود و گروه مذهبی حقیقت جدید را قادر می سازد تا نفوذ خود را افزایش دهد. با این حال، بسیاری از مردم به فعالیت های آن مشکوک می شوند و شروع به تحقیق در مورد دخالت این گروه در رویدادهای مرموز می کنند. داستان این سریال از سال 2022 تا 2027 در کره جنوبی می گذرد که به دلیل اجرای بسیار خوب و موفقیت بسیار زیاد، این سریال برای فصل دوم تمدید شد اما تاریخ پخش آن اعلام نشده است.


همه شخصیت‌های اصلی سریال مخلوقات جئونگ سونگ دارای پس‌زمینه‌های هیولایی هستند

سلسله موجود جئونگ سونگ

سریال هیولا جونگ سونگ

  • بازیگران: پارک سئو جون، هان سو هی و کلودیا کیم
  • سال انتشار: 2023 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: 10 قسمت

این سریال سال 1945 را به تصویر می کشد، زمانی که نیروهای ژاپنی با وجود حضور نیروهای ژاپنی در کره دیگر مانند گذشته قوی نیستند و روز به روز بر قدرت و تعداد نیروهای مقاومت افزوده می شود. در حالی که اکثر شهروندان تسلیم حکومت ظالمانه ارتش ژاپن هستند، جانگ تسانگ در حال پیشرفت است. همه ته سانگ را “استاد دانا” می نامند. چون انگار همه را می شناسد و همه چیز را می داند. در طرف دیگر ماجرا، دختری به نام یون چاه اوک وجود دارد که با پدرش به گیونگ سونگ می آید و به دنبال مادرش می گردد. پس از کمی پرسیدن در شهر، متوجه شد که باید نزد استاد دانای کل برود. ته سانگ موافقت می کند که از یک طرف به دنبال مادر چاه اوک بگردد و از طرف دیگر، پدر و دختر کاری را انجام دهند که ته سانگ به آنها اعتماد کرده است. سپهبد گاتو که قصد دارد به هر طریقی موقعیت خود را حفظ کند و نمی خواهد به او برچسب شکست خورده در ارتش ژاپن بزنند، دست به کارهای غیر ممکن می زند. او در تلاش است تا با استفاده از سرم خاصی که خود ساخته است، یک سرباز فوق العاده بسازد


خانه ی زیبا

سلسله خانه ی زیبا

بخوانید  معرفی رویداد خیریه Loot for Good برای Call of Duty: Warzone 2

سریال خانه شیرین

  • بازیگران: سونگ کانگ، لی جین ووک و لی سه یانگ
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 16 قسمت

چا هیون سو پسر جوانی است که از مشکلات خانوادگی رنج می برد. مدت کوتاهی پس از نقل مکان به یک آپارتمان جدید، او خود را در محاصره هیولاهای عجیبی می بیند که تلاش می کنند بشریت را نابود کنند. اکنون هیون سو و ساکنان ساختمان جدیدش در ساختمان گیر افتاده اند و باید به هم بپیوندند و برای زنده ماندن با هیولاها مبارزه کنند. داستان این سریال اقتباسی حول محور ساکنان یک آپارتمان قدیمی می چرخد ​​که پس از یک حمله هولناک، هر کدام برای بقا می جنگند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر