مارول به دنبال احضاریه DMCA برای نام‌های لو رفته گفتگوی مرد مورچه‌ای است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

درخواست های احضاریه به دنبال پرونده جداگانه ای در همان دادگاه است که در آن Reddit با درخواست های چندین استودیو فیلم برای شناسایی کاربرانی که در تاپیک های مرتبط با هک نظر ارسال کرده اند مبارزه می کند. در این مورد، مارول به طور خاص حساب MSSmods Reddit را هدف قرار داده است، یک حساب مشترک برای گردانندگان Subreddit استودیو Marvel Spoilers. کاربران تاپیک در مورد دیالوگ لو رفته صحبت کردند و برخی آن را یکی از بزرگ‌ترین فاش‌شده‌های فیلم در تمام دوران یا بزرگ‌ترین لو رفتن در تاریخ subreddit می‌دانند.

سخنگوی Reddit به Ars Technica گفت که “متعهد به محافظت از حریم خصوصی کاربران ما است” و “فرآیندهای دقیقی برای ارزیابی درخواست‌های قانونی و موضوع در صورت لزوم در نظر گرفته است.” گوگل هنوز اظهار نظری نکرده است.

آ TorrentFreak مقاله اشاره می‌کند که «هیچ محتوای نقض‌کننده‌ای تا به حال در فید Reddit پست نشده است… محتوای ادعایی نقض‌کننده در Google میزبانی شده است، [and] تاپیک به سادگی یک لینک ارائه کرد.”

مارول ادعا می کند که قبل از اکران فیلم در ماه فوریه، این دیالوگ از طریق یک فایل Google Docs منتشر شده در Reddit به بیرون درز کرده است. اگرچه هر دو پیوند از آن زمان حذف شده اند، اما مارول امیدوار است که مسئولین را شناسایی کند، از جمله ناظران Reddit که احتمال می دهد در آن نقش داشته اند. درخواست‌های احضاریه‌ای که در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ارسال شده است، به دنبال به دست آوردن اطلاعات شناسایی کاربر، از جمله نام، شماره، آدرس و آدرس IP است. علاوه بر این، مارول درخواست گزارشی از بازبینی‌های انجام‌شده در فایل Google Docs بین ۱ دسامبر ۲۰۲۲ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۳، شامل تمام آدرس‌های IP مرتبط با این ویرایش‌ها، دارد.

بخوانید  پچ نت‌های پوکمون اسکارلت و ویولت در فوریه اینجا هستند، اما هنوز تاریخ انتشار ندارند

مارول از یک دادگاه فدرال ایالات متحده درخواست کرده است تا احضاریه هایی را به Google و Reddit صادر کند تا کسانی که دیالوگ های فیلم آینده Ant-Man and the Wasp: Quantumania را فاش کرده اند. . Ars-Technica اولین کسی بود که گزارش داد