بلیزارد تایید کرد: «بدون برنامه‌ای برای بازی Diablo 4 به Game Pass».

Diablo IV در 6 ژوئن 2023 وارد بازار می‌شود و از یک مدل سرویس زنده با محتوای فصلی، پاس‌های نبرد و احتمالاً برنامه‌های توسعه‌یافته پیروی می‌کند. بلیزارد مشخص کرده است که پاس جنگی Diablo IV قدرت بیشتری به بازیکنان ارائه نمی دهد و فروشگاه درون بازی آن فقط لوازم آرایشی اختیاری را ارائه می دهد.

برخی از طرفداران ممکن است بر این باور باشند که Diablo IV به دلیل خرید برنامه ریزی شده مایکروسافت از Activision Blizzard به Game Pass می آید، معامله ای که در حال حاضر در انتظار تایید نظارتی است و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده از مایکروسافت شکایت کرده است. اگر این معامله انجام شود، احتمالاً برخی از کاتالوگ بازی‌های بلیزارد می‌توانند در نهایت در این سرویس ظاهر شوند، اما احتمالاً هنوز راه زیادی باقی مانده است، و تنها در صورتی که معامله در نهایت تأیید شود.

بازیکنانی که به مراحل خاصی از دوره بتا می رسند، عناوین انحصاری و کوله پشتی توله سگ گرگ درون بازی را در نسخه کامل Diablo IV باز می کنند. بازیکنان اختصاصی که به سطح 25، حداکثر سطح بتا می رسند، حتی می توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا چهره خود را در نقاشی دیواری Diablo IV در کلیسای جامع فرانسوی جاودانه کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اگرچه Diablo IV به Game Pass نمی‌آید، اما علاقه‌مندان به دیدن این که RPG فانتزی تاریک درباره چیست، می‌توانند این بازی را در دوره بتای باز آن از 24 تا 27 مارس آزمایش کنند. کسانی که پیش‌سفارش می‌دهند یا به KFC می‌روند، می‌توانند به نسخه بتای دسترسی زودهنگام بازی که از 17 تا 20 مارس اجرا می‌شود و شامل سه کلاس از پنج کلاس قابل بازی بازی است، وارد شوند.

بخوانید  در سال 2022، هنوز گیج کننده است که Bloodborne هنوز روی رایانه شخصی نیست

Diablo IV به این زودی ها به Xbox Game Pass نمی آید، بلیزارد تأیید کرده است که در حال حاضر “هیچ برنامه ای” برای اضافه کردن ARPG مورد انتظار به این سرویس ندارد.

پاسخ مستقیم مدیر کل دیابلو آمد راد فرگوسن، که در توییتر به این سوال پاسخ داد. به نظر نمی رسید هرگز شایعه یا نشانه خاصی مبنی بر حضور Diablo IV در سرویس مایکروسافت وجود نداشته باشد، اما فرگوسن گفت بلیزارد بدون توجه به آن سؤالاتی در مورد آن دریافت کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر