پچ نت‌های پوکمون اسکارلت و ویولت در فوریه اینجا هستند، اما هنوز تاریخ انتشار ندارند

ثبت نام کنید یا وارد شوید

همچنین رفع اشکال گسترده تری در این به روز رسانی گنجانده شده است. یک اشکال در Ranked Battles در فصل 1 باعث شد که بازیکنان بلافاصله پس از دریافت پاداش‌های فصل، در صورتی که بلافاصله پس از محاسبه نتایج فصل از صفحه نبردهای رتبه‌بندی شده بازدید کنند، با یک خطای ارتباطی مواجه می‌شوند. این خطا باعث می‌شد بازیکنان نتوانند نبردهای رتبه‌بندی بیشتری را بازی کنند، اما در آپدیت بعدی برطرف خواهد شد.

یک اشکال دیگر باعث شد که Pokedex ورودی های اضافی مانند Shiny Pokemon یا Pokemon دریافت شده از طریق Surprise Trade را از بازیکنانی که در صورتی که قبلاً در Pokedex ثبت نام کرده بودند به زبان دیگری بازی کنند، نمایش ندهد، اما این مشکل برطرف خواهد شد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اندازه:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

همچنین توپ‌های تصادفی Poke را در مکان‌هایی که نباید باشند نخواهید دید، و عابران در طول نبردهای خاصی که در شهرها در طول داستان اصلی رخ می‌دهند، روی صفحه ظاهر نمی‌شوند. نکته مهم این است که بازی در مکان‌های خاصی به اجبار بسته نمی‌شود و در نتیجه، ممکن است تعداد کمتری از پوکمون‌ها و افراد را در شهرهای خاص یا در طبیعت مشاهده کنید. بسیاری از اصلاحات دیگر نیز در راه است، که همه آنها در پچ یادداشت ها ذکر نشده اند، اگرچه مسلماً هیچ اشاره ای به بزرگترین مشکلی که بازی در حال حاضر با آن مواجه است وجود ندارد: میزان خرابی آن. تصاویر متحرک.

بخوانید  نقد و بررسی قلب اتمی - Crispy Critters

نینتندو یادداشت‌های وصله‌ای را برای به‌روزرسانی آینده Pokemon Violet و Scarlet منتشر کرده است که نویدبخش تغییرات ویژگی‌ها و رفع باگ‌های فراوان است.

شما می توانید لیست کامل پچ یادداشت ها را بخوانید تا ببینید که چه اصلاحات دیگری در زمان انتشار این به روز رسانی در این ماه برای بازی ارائه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.