خرید Quantic Dream Studio توسط NetEase به قیمت 100 میلیون یورو

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط هندرسون، چندی پیش چند تن از کارکنان این شرکت با تکمیل قرارداد خرید Netize مبالغی معادل سهام خود (حدود 50 تا 100 هزار یورو) دریافت کردند. حال با انجام محاسبات و مقایسه درصد سهام و میزان دریافتی سایر کارکنان و جمع بندی کلی این اطلاعات می توان به این نتیجه رسید که مبلغ قرارداد خرید Quantic Dream توسط Netize تقریباً 100 میلیون یورو یا اندکی بوده است. کمتر از آن

با توجه به اعمال و استفاده از قانون اقتصادی PACTE که به تصویب مجلس دولت فرانسه رسیده است، کارکنان کلیه شرکت های خصوصی در صورتی که آموزش های حقوقی لازم را داشته باشند و این سوال در قرارداد آنها قید شده باشد، رسما مالک آن می باشند. بخشی از سهام عمومی شرکت هایی که برای آنها کار می کنند خواهند بود. در سال 2019 این قانون برای اولین بار در قانون عمومی این کشور به منظور حمایت از کارکنان و هنرمندان تمامی شرکت ها و شرکت های این کشور در برابر ارزش ایجاد شده توسط آنها در توسعه بلندمدت این کشور معرفی شد. شرکت ها .

هنوز اطلاعات زیادی از Star Wars Eclipse، جدیدترین بازی این استودیو در دسترس نیست و اکثر گیمرها فقط از تریلر منتشر شده در مراسم Game Awards 2021 از این بازی مطلع هستند، اما منابع موثق گزارش داده اند که توسعه این بازی در یک حالت بسیار آشفته برخی از تحلیلگران دنیای بازی نیز معتقدند که کار ساخت این بازی حداقل تا چهار سال دیگر ادامه خواهد داشت و هنوز پرونده های زیادی در خصوص مدیریت داخلی و اخلاقی استودیو Quantic Dream ادامه دارد.

بخوانید  ابرهای دقیق در تصاویر جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores

تقریبا 6 ماه پس از اعلام رسمی خرید استودیوی بازی سازی فرانسوی Quantic Dream توسط شرکت چینی NetEase، تام هندرسون، روزنامه نگار سرشناس صنعت بازی، اطلاعات بیشتری از این معامله منتشر کرد.

علیرغم اینکه Quantic Dream توسط یک ناشر بزرگ و قدرتمند از نظر مالی تصاحب شده است، منابع همچنان از بحران های مدیریتی و کمبود نیروی انسانی کافی در استودیو در سال های اخیر خبر می دهند. هندرسون می‌گوید دفتر اصلی این شرکت که در پاریس مستقر است، هنوز جای خالی حداقل 90 بازی‌ساز و سایر کارگران دارد. از این رو به نظر می رسد در بین بازی سازان باتجربه بومی و حتی در منطقه شعبه دوم این استودیو در مونترال کانادا، تمایل چندانی برای کار در این مجموعه که در سال های اخیر با بحران های رسانه ای متعددی مواجه شده، وجود ندارد.

دو نفر با یک شمشیر نوری روی پل در Star Wars Eclipse دعوا می کنند

گزارش های جدید منتشر شده مبلغ قرارداد خرید Quantic Dream Studio را توسط NetEase نشان می دهد.

در این اطلاعات فاش شده توسط منابع هندرسون و منتشر شده در وب سایت Insider Gaming، کارکنان این استودیو مدعی شده اند که بر اساس محاسبات خود بر اساس قوانین فرانسه، مبلغ این قرارداد تقریباً 100 میلیون یورو برآورد شده است. هندرسون اولین جزئیات این قرارداد را سه ماه قبل از اعلام عمومی برای اولین بار به اشتراک گذاشت.

علاوه بر این، منابع هندرسون می گویند که از آنجایی که دیوید کیج، مدیرعامل و موسس این استودیو به همراه چند تن از اعضای خانواده اش، تقریباً 51 درصد از سهام این مجموعه را در اختیار دارند، مبلغ نهایی دریافتی وی از این قرارداد تقریباً می باشد. 50 میلیون یورو

بخوانید  گیم پلی Fallout 4 Steam Deck Verified
تحریریه مجله بازی یک گیمر