ابرهای دقیق در تصاویر جدید Horizon Forbidden West: Burning Shores


یکی از توسعه دهندگان Horizon Forbidden West’s Burning Shores در مورد فناوری ابری جدید خود صحبت کرد.

طبق اعلام قبلی استودیو گوریلا گیمز، بسته الحاقی Burning Shores Horizon Forbidden West به زودی منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز جزئیات و گیم پلی زیادی از این محتوای الحاقی را مشاهده نکرده ایم. اخیراً، یکی از توسعه دهندگان Guerrilla Games در یک پست وبلاگ جدید پلی استیشن، فناوری مورد استفاده برای ابرهای Burning Shores را توضیح داد و سپس تصاویر چشم نوازی را با بازیکنان به اشتراک گذاشت.

اندرو اسنایدرطراح جلوه‌های بصری Horizon Forbidden West در مورد آن گفت: “وقتی افق را تصور می‌کنیم، در واقع وسعت بزرگی مانند اقیانوس باز را در نظر می‌گیریم که نور خورشید و ابرها بالای سرشان در فاصله‌ای بسیار زیاد از افق حرکت می‌کنند. بازی‌های جهان باز ژست دارند. چالش‌های مشابه برای توسعه‌دهندگان. چگونه تجربه را به گونه‌ای پیش ببریم که بازیکن احساس کند در محیطی بی‌پایان است؟

جلوه های بصری ابری مبتنی بر سیستم ابر حجمی برای اولین بار در Horizon Zero Dawn استفاده شد. با این حال، توسعه دهندگان Burning Shores DLC می خواستند هیجان بیشتری را در این زمینه به تجربه بازیکنان اضافه کنند و به همین منظور حرکت، تنوع و تعریف جدیدی را برای سیستم نمایش ابری بازی ایجاد کردند.

با یک ربات پرنده در بسته الحاقی Burning Shores Horizon Forbidden West در میان ابرها پرواز کنید

اسنایدر توضیح داد: «ما از هنرمندانی مانند آلبرت بیرشتات، نقاش قرن 19 که بخشی از جنبش لومینیسم بود، الهام گرفتیم. این نقاشان بر تعامل بین ابرها و زمین زیر تسلط داشتند و از نور و جزئیات مناسب برای ایجاد فضا استفاده می کردند که در نهایت منجر به خلق نقاشی هایی از مناظر مختلف بسیار احساسی شد. برای بازآفرینی این هنر به صورت سه بعدی، باید راهی برای مدل سازی ابرها پیدا می کردیم. در Horizon Zero Dawn، ما راه‌های مختلفی را برای ایجاد منظره‌های ابری بررسی کردیم. وکسل ها بلوک هایی هستند که قادر به ایجاد ابرهای حجمی سه بعدی هستند. ما در واقع یک شبیه‌ساز ابری ساختیم و آن را با ارائه داده‌های وکسل سه‌بعدی بلادرنگ آزمایش کردیم.

بخوانید  Tenoch Huerta از Black Panther 2 به تجاوز جنسی متهم شد، اما او آن را رد کرد

با این حال، از نظر فناوری، [در زمان ساخت Horizon Zero Dawn] برای آن خیلی زود بود. در آن زمان، سخت افزار و نرم افزار در شرایط مناسبی برای این توسعه نبود. بنابراین ما به مدلسازی ابرها به روشی کارآمد رسیدیم که همچنان نتایج باکیفیت بالایی داشت، اما بیشتر تلاش ما به جای شبیه‌سازی، به مدل‌سازی می‌رفت. اگرچه رنگ آمیزی لایه های ثابت ابرها راه حلی را ارائه کرد، اما پرواز روبات های پرنده در غرب ممنوعه به این معنی بود که این بخش باید بیشتر توسعه می یافت. »

غروب در میان ابرها در بسته گسترش سواحل سوزان Horizon Forbidden West

استودیوی گوریلا گیمز با بهبود کیفیت رندر سیستم ابری مورد استفاده در Horizon Zero Dawn توانست ابرهایی شبیه مه در ارتفاعات پایین و در هنگام ابرطوفان ایجاد کند. اکنون تیم قصد دارد یک پیشرفت فنی جدید در شبیه‌سازی ابری در افزونه Burning Shores با استفاده از وکسل پیاده‌سازی کند.

اسنایدر افزود: «سیستم های ابری که ما برای Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West توسعه دادیم سریع بودند. زیرا آنها ابرها را به عنوان اشیاء سه بعدی ذخیره نمی کردند، بلکه دستورالعمل هایی برای ایجاد ابرهای سه بعدی از اطلاعات دو بعدی محدود داشتند. با این حال، کنسول پلی استیشن 5 می تواند مجموعه داده های بزرگتری را مدیریت کند. بنابراین پس از اتمام توسعه Horizon Forbidden West، شروع به نوشتن یک نمونه اولیه رندر ابر وکسل کردیم که می‌توانست استانداردهای کیفیت ما را برآورده کند و به بازیکن اجازه دهد از میان ابرهای شبیه‌سازی شده بسیار دقیق و واقعی پرواز کند.

بر اساس تصاویری که گوریلا گیمز از ابرها و مناظر افزونه Burning Shores به اشتراک گذاشته است، بازیکنان می توانند در حالی که از منظره خیره کننده منظره روی زمین لذت می برند، در آسمان با ابرهای واقعی پرواز کنند.

بخوانید  مجموعه کتاب‌های کمیک لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان با تخفیف زیادی همراه است

با یک ربات پرنده در بسته الحاقی Burning Shores در Horizon Forbidden West از میان ابرهای متراکم پرواز کنید

طراح ارشد جلوه‌های بصری Guerilla Games در پایان گفت: «برای ما مهم بود که تجربه پرواز در میان ابرها را به مکانیکی سرگرم‌کننده جدا از گیم‌پلی اصلی و در نوع خود تبدیل کنیم. این ابرها نه تنها مناظر غوطه ور در دوردست هستند، بلکه بازیکنان می توانند به آنها دسترسی پیدا کرده و آنها را کشف کنند. بازیکنان می توانند تونل ها، غارها و دیگر شگفتی ها را در میان ابرها کشف کنند که پرواز را سرگرم کننده می کند.

بهترین بخش در مورد فناوری ابر این است که بسته به زمانی که هر یک از این ویژگی ها را امتحان می کنید، تجربه متفاوت خواهد بود. همانطور که در طول روز ابرها را کاوش می کنید، کیفیت و جهت نور تغییر می کند و برخی از این ویژگی های قابل کشف پنهان یا آشکار می شوند تا احساس هر سفر را تغییر دهند. “من نمی خواهم چیزی را فاش کنم، اما امیدوارم از یک رعد و برق کوچک نترسید.”

بسته الحاقی Horizon Forbidden West Burning Shores در تاریخ 30 آوریل 1402 (19 آوریل 2023) به طور انحصاری برای بازیکنان پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود و قیمت آن 19.99 دلار خواهد بود. بازیکنان باید داستان اصلی را قبل از تجربه این محتوای اضافی کامل کرده باشند. بازیکنانی که این DLC را پیش خرید می کنند نیز می توانند Blacktide Dye Outfit و Blacktide Sharpshot Bow Skin را به صورت رایگان دریافت کنند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Horizon Forbidden West با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  نمایش ویژگی اثر انگشت در ویدیوی جدید هدست PSVR2