آخرین فرصت برای دریافت جوایز پیش‌سفارش Stellar Blade

اگر صاحب PS5 هستید و از بازی های اکشن با شخصیت هایی مانند Bayonetta و Devil May Cry لذت می برید، Stellar Blade باید در رادار شما باشد. Stellar Blade که توسط Shift Up توسعه یافته است، یک بازی انحصاری PS5 است که در هفته‌های اخیر سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. و معلوم شد وزوز موجه بوده است. با متاسکور 82، از جمله امتیاز 8/10 GameSpot، Stellar Blade به زیبایی چیزی را به تصویر می‌کشد که بازی‌های اکشن و شخصیتی با طراحی خوب را بسیار سرگرم‌کننده می‌کند. Stellar Blade فردا 26 آوریل منتشر می شود. اگر هنوز Stellar Blade را پیش‌سفارش نکرده‌اید، هنوز فرصت دارید که یکی از آن‌ها را آنلاین بخرید و این آخر هفته بازی را شروع کنید. به علاوه، می توانید با سفارش خود محتوای جایزه دریافت کنید.

اگر شما پیش خرید در آمازون– یا فردا صبح آن را بخرید – احتمالاً هنوز هم می توانید نسخه خود را تا شنبه، 27 آوریل دریافت کنید، مشروط بر اینکه عضو Prime باشید. بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است همچنان واجد شرایط تحویل روز انتشار باشید.

در زمان نگارش، Best Buy، Walmart و Target همچنان در 26 و 27 آوریل تحویل می دهند. همچنین می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید و یک کپی از Stellar Blade را در فروشگاه محلی خود دریافت کنید.

Stellar Blade را آنلاین بخرید، در روز راه اندازی جمع آوری کنید

جایزه پیش‌سفارش Stellar Blade

با پیش‌سفارش Stellar Blade، آیتم‌های زیادی در بازی دریافت می‌کنید، مانند باز کردن زود هنگام لباس غواصی Planet برای EVE، عینک‌های گرد کلاسیک، و گوشواره‌های زره ​​گوش.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر