نمایش ویژگی اثر انگشت در ویدیوی جدید هدست PSVR2

اگر تنها تجربه شما با هدست واقعیت مجازی PSVR بوده است، هدست دوم سونی قدم بزرگی برای شما خواهد بود. در حالی که بسیاری از صحبت‌های پیرامون PSVR2 بر روی بهبود بصری و عملکرد متمرکز شده‌اند، کنترل‌های لمسی هدست تغییر بزرگی از منظر لمسی خواهند بود و کنترل‌های PS Move دیگر پاسخگو نیستند.

در ویدئوی PSVR2 که به تازگی منتشر شده، قابلیت ردیابی اثر انگشت این هدست واقعیت مجازی دقیق به نظر می رسد و شاهد پیشرفت خوبی نسبت به نسخه اول این هدست هستیم.

یکی دیگر از ویژگی های جالب پلی استیشن VR 2 از ردیابی چشم پشتیبانی می کند، برای مثال در بازی Firewall Ultra می توانید اسلحه های مختلفی را در حین تماشا انتخاب کنید و شاید جالبتر اینکه در بازی The Dark Pictures: Switchback VR هر بار که بازیکن پلک می زند صحنه تغییر می کند. ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما نشان دهنده این است که این هدست جدید چقدر فاصله دارد.

یکی از قابلیت های جدید این هدست واقعیت مجازی ردیابی اثر انگشت است که در ویدئوی اخیرا منتشر شده نیز به وضوح قابل مشاهده است. همانطور که بازیکن با دستان خود در دنیای واقعی حرکت می کند، حرکات آنها در بازی تقلید می شود، که تفاوت قابل توجهی در برداشتن و نگه داشتن آیتم ها در بازی ایجاد می کند.

دانلود از آپارات