انتظار می رود که John Wick 5 به لطف افتتاحیه قوی قسمت چهارم محقق شود

پیش از این تایید شده بود که John Wick 5 همزمان با John Wick: Chapter 4 ساخته شده است، اما Stahlsky و تیمش تصمیم گرفتند ایده های هر دو قسمت را در یک قسمت پیاده کنند و داستان جان ویک را حداقل در حال حاضر به پایان برسانند. . همچنین فیلمبرداری و تولید بالرین با بازی آنا دی آرماس که اسپین آف جان ویک است در حال انجام است که در آن شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. علاوه بر این، سریال Continental برای پخش از شبکه طاووس در دست ساخت است.

دریک گفت: اراده و صراحت وجود دارد. همه ما در این مرحله استراحت می کنیم و سپس در مورد اینکه آیا کارگردانی خوب و ایده خوبی برای قسمت پنجم وجود دارد یا خیر، فکر می کنیم. اما هیچ تضمینی وجود ندارد.”

یکی از مدیران لاینزگیت گفته است که بالاخره به لطف افتتاحیه قوی قسمت چهارم، فیلم جان ویک 5 ساخته می شود، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

John Wick: Chapter 4 بیش از 73.5 میلیون دلار در سه روز اول اکران در آمریکای شمالی و 146 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و رکورد افتتاحیه فرنچایز جان ویک را شکست. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تولید John Wick 5 به احتمال زیاد دوباره در نوسان کامل است. جو دریک، رئیس گروه فیلم Lionsgate در مصاحبه ای با هالیوود ریپورتر گفت که احتمال ساخت جان ویک 5 هنوز وجود دارد و احتمال آن زیاد است. وی همچنین افزود که هیچ تضمینی وجود ندارد که در آن زمان ساخته شود.

بخوانید  تشخیص سونی از برتری قابل توجه Game Pass نسبت به PlayStation Plus

چاد استاهلسکی، کارگردان جان ویک، قبلاً گفته بود که John Wick: Chapter 4 آخرین قسمت در فرانچایز اکشن خواهد بود، اما پس از آن فیلم گفت که می‌تواند درباره احتمال ساخت جان ویک 5 با کیانو ریوز و مدیران لاینزگیت صحبت کند. . با این حال داستان اصلی این سریال اکشن قرار است پس از قسمت چهارم استراحت کند.