کارگردانان فیلم Multiverse Marvel مطمئن نیستند که چرا داونی جونیور فکر می کند مرد آهنی می تواند بازگردد

اوایل این ماه، رابرت داونی جونیور تمایل خود را برای بازگشت به مارول با وجود این واقعیت که شخصیت نمادین او، تونی استارک/مرد آهنی در فیلم Avengers: Endgame از بین رفت، ابراز کرد. در طی مصاحبه اخیر با توتال فیلم، کارگردانان Endgame آنتونی و جو روسو پاسخ شکاکانه خود را به تمایل داونی برای بازگشت به MCU به اشتراک گذاشتند.

آنتونی روسو گفت: “من نمی دانم آنها چگونه این کار را انجام می دهند.” من نمی‌دانم مسیر رسیدن به آنجا چیست (می‌خندد).

جو روسو افزود: منظورم این است که ما آن کتاب را بستیم. بنابراین این به آنها بستگی دارد که چگونه آن را بازگشایی کنند.

به‌نظر می‌رسد روسوس‌ها فراموش کرده‌اند که فیلم خودشان به بازگشت نسخه‌های چندوجهی گامورا و لوکی با وجود مرگ هر دوی این شخصیت‌ها به دست تانوس در فیلم Avengers: Infinity War منجر شد. و با توجه به اینکه Avengers: Secret Wars تنها چند سال مانده است، ظاهر شدن نسخه‌ای از تونی استارک غیرممکن است، به خصوص اگر داونی آماده بازگشت حماسی باشد.

اگر تونی استارک، شخصیت اصلی MCU، می‌توانست به زندگی بازگردد، او اولین ابرقهرمانی بود که به این شاهکار دست یافت. صرف نظر از این، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول اخیراً به Vanity Fair از بی میلی خود برای لغو فداکاری قهرمانانه استارک گفته است.

فایگه گفت: “ما این لحظه را نگه می داریم و دیگر آن را لمس نمی کنیم.” همه ما سال‌ها برای رسیدن به این هدف بسیار سخت کار کرده‌ایم و هرگز نمی‌خواهیم به شکلی جادویی به این مهم برسیم.

منبع

بخوانید  تمام بازی‌های جدیدی که می‌توانید امروز بعد از Nintendo Direct روی سوییچ بازی کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر