فصل دوم One Piece خالق جدیدی خواهد داشت

نتفلیکس به تازگی نویسنده و کارگردان دیگری را برای هدایت فصل دوم One Piece استخدام کرده است.

سپتامبر گذشته، نتفلیکس بود اعلام شده است که سریال One Piece برای فصل دوم تمدید شده است. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال میزبان یک سازنده جدید خواهد بود. ددلاین گزارش داد که جو تاراجی به عنوان دستیار کارگردان برای فصل دوم سریال One Piece استخدام شده است. استیون مائدا، نویسنده و تهیه کننده آثاری مانند سریال Lost، سریال CSI Miami و سریال The X-Files و همچنین مت اونز نویسنده سریال لوک کیج به عنوان مجری برنامه برای فصل دوم سریال One Piece بازخواهد گشت و Trage نیز به این دو اضافه خواهد شد.

جو توراژ قبلاً به عنوان تهیه کننده اجرایی در پرسی جکسون و المپیان از دیزنی پلاس فعالیت می کرد و قرار است به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در One Piece خدمت کند. فیلمبرداری و تولید فصل دوم One Piece قرار است سال آینده آغاز شود و در حال حاضر مشخص نیست که طرفداران چه زمانی می توانند منتظر پخش فصل جدید از نتفلیکس باشند.

مبارزه برای راه اندازی کشتی در سری لایو اکشن One Piece

این گودوی است مثل لوفی، مکنیو به عنوان زورو، امیلی راد در نقشی اسمی جیکوب رومرو گیبسون مانند usopp، تاز اسکایلار سانجی، مورگان دیویس، الیجا ایزورلز پائولینو، آیدان اسکات، جف وارد، کریگ فایربراس، مک کینلی بلچر III، پیتر گائودیوت، لین بری سیمونز، لنگلی کرکوود و وینسنت ریگان از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول One Piece You ظاهر شدند نقش ایفا کرد.

سریال One Piece داستان گروهی از دزدان دریایی به رهبری Monkey D این فیلم لوفی را دنبال می کند که آنها به دنبال بزرگترین گنج در جهان به نام One Piece هستند. برای اینکه لوفی به پادشاه دزدان دریایی تبدیل شود. در مانگا و انیمه One Piece، ما شاهد ماجراجویی لوفی در سراسر جهان هستیم که با شخصیت‌های جالب، دولت‌های فاسد، شکارچیان جایزه و غیره مواجه می‌شود. Eiichiro Oda خالق سری One Piece است و تاکنون 106 جلد از این مانگا را نوشته و منتشر کرده است.

بخوانید  بهترین تریلرهای Xbox Showcase 2023

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر