اولین تصویر رسمی از فیلم سوپرمن منتشر شد

جیمز گان اولین ظاهر فیلم سوپرمن را منتشر کرد که در آن دیوید کورنسوت را در نقش سوپرمن می بینیم.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلمبرداری و تولید فیلم سوپرمن همچنان ادامه دارد. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصویر رسمی از این فیلم منتشر شده است. جیمز گان کارگردان این فیلم اولین تصویر رسمی فیلم سوپرمن را منتشر کرده است که در آن شاهد اولین نگاه رسمی خود به دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن هستیم. این تصویر به ما نگاهی کامل به لباس مرد فولادی می دهد در حالی که کلارک کنت برای نجات زمین آماده می شود، که قبلا توسط کریستوفر ریو، برندان روث و هنری کویل بازی شده بود. در زیر می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دیوید کورنسوت در نقش سوپرمن در فیلم سوپرمن

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی الکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل و آنتونی کاریگان در نقش رکس میسون، اددیتا. گاتگی در نقش آقای عالی، اسکایلار گیسوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو شوماخر، ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس)، پرویت تیلور وینس در نقش جاناتان کنت، نوا هاول در نقش مارتا کنت و ترنس روزمور در نقش اوتیس. او در فیلم سوپرمن ایفای نقش خواهد کرد.

فیلم سوپرمن قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1404) اکران شود. جیمز گان کارگردان سه گانه Guardians of the Galaxy و The Suicide Squad به همراه رئیس استودیو DC کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Superman را بر عهده خواهند داشت.

بخوانید  نقد انیمه کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) | سالادِ ژانر

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر