مجموعه کتاب‌های کمیک لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان با تخفیف زیادی همراه است

مجموعه کتاب‌های مصور Teenage Mutant Ninja Turtle توسط انتشارات IDW در طول سال‌ها مورد مطالعه جذاب قرار گرفته است، زیرا برداشت ناشر از پدیده فرهنگ پاپ منجر به داستان‌هایی با استقبال گسترده شده است. اگر می‌خواهید با قهرمانان نمادین غواصی کنید و سرمایه جمع‌آوری کنید، اکنون زمان خوبی است که این کار را انجام دهید، زیرا فروش رایگان Amazon Buy Two, Get One در حال انجام است و چندین مجموعه TMNT تخفیف مهمی دارند.

رمان های گرافیکی Teenage Mutant Ninja Turtles

رمان های گرافیکی Teenage Mutant Ninja Turtles
رمان های گرافیکی Teenage Mutant Ninja Turtles

بهترین مکان برای شروع، مجموعه IDW است، گوشت‌های گوشتی TMNT که به گذشته احترام می‌گذارد و در عین حال عناصر جدیدی را به ترکیب اضافه می‌کند. شما می توانید دو کتاب اول این مجموعه را که شامل بیش از 400 صفحه اکشن لاک پشت است، بردارید. اولین کتاب مجموعه IDW شامل 12 شماره اول مجموعه و چندین داستان منحصر به فرد است تا به شما ایده ای از دامنه این رمان های گرافیکی بدهد.

اگر ترجیح می‌دهید به ابتدا بازگردید، دو مجموعه لاک‌پشت‌ها در فروش، نسخه‌های تجدید چاپ شده‌ای از کمیک‌های اصلی هستند و همراه با حاشیه‌نویسی‌های روشن‌گری از خالقان کوین ایستمن و پیتر لِرد هستند. فقط دومین خلاصه برای قرارداد B2G1 واجد شرایط است، اما قیمت مجموعه اول فقط 58.66 دلار است وقتی روی جعبه کوپن جایزه کلیک می کنید. شما بیش از 90 دلار از قیمت فهرست صرفه جویی می کنید. هر مجموعه گالینگور تقریباً 800 صفحه دارد، بنابراین می توانید هنگام مطالعه نیز تمرین کنید.

آخرین رونین که به آینده تاریک لاک‌پشت‌های نینجا می‌رود، داستانی شوم و تاریک است که در دنیایی اتفاق می‌افتد که اکثر برادران مرده‌اند.

بخوانید  هیچ صحبتی در مورد تغییر نقش کانگ فاتح در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد

یک لاک پشت تنها که جان سالم به در می برد، به یک ماموریت ظاهراً ناامید کننده می رود تا برای خانواده ای که از دست داده است، عدالت پیدا کند، و در چندین موضوع خواهید دید که نیویورک به چه کابوس پسا آخرالزمانی تبدیل شده است. طرفداران همچنین می‌توانند نسخه Director's Cut The Last Ronin را همراه با مطالب اضافی انتخاب کنند، در حالی که مجموعه مکمل Lost Years اسرار جدیدی از گذشته لاک پشت‌ها و آنچه پس از نبرد نهایی Last Ronin اتفاق می‌افتد را نشان می‌دهد.

امسال همچنین چهلمین سالگرد لاک پشت ها است و برای جشن گرفتن، نسخه جدید و به روز شده Teenage Mutant Ninja Turtles: Ultimate Visual History برای پیش سفارش در دسترس است. این نسخه جدید دایره‌المعارف اصلی TMNT را با محتوای اضافی، از جمله فصل‌های جدیدی در مورد ظهور لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان، آخرین رونین و لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان: ضرب وشتم جهش یافته گسترش می‌دهد. قیمت آن 75 دلار است و در ماه جولای عرضه خواهد شد.

لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: داستان بصری نهایی
لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان: داستان بصری نهایی

برای معاملات بیشتر برای رمان‌های گرافیکی B2G1، می‌توانید ده‌ها ماجراجویی چاپی جنگ ستارگان را که در حال حاضر در فروش هستند، بررسی کنید، در حالی که مارول، دی سی و رمان‌های گرافیکی دیگر ناشران نیز تخفیف‌های عمیقی را در این هفته مشاهده کردند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر