Next Battlefield بزرگترین تیم تاریخ فرنچایز را دارد که روی آن کار می کنند

بزرگ برو یا به خانه برو، و ظاهرا EA اولی را برای فرنچایز Battlefield انتخاب کرده است. مدیر عامل شرکت، اندرو ویلسون، فاش کرد که مجموعه FPS اکنون توسط “بزرگترین تیم Battlefield در تاریخ فرنچایز” کار می کند.

ویلسون که توسط Eurogamer مشاهده شد، در اوایل این هفته در جریان گزارش مالی EA برای پایان سال مالی 2024 شرکت، درباره آینده Battlefield صحبت کرد. ویلسون گفت: «تیم‌های ما به جامعه گوش دادند، درس‌های ارزشمندی آموختند و به آینده نگاه می‌کردند. گفت. Motive، با فناوری پیشرفته Frostbite و داستان سرایی قانع‌کننده، به DICE، Criterion و Ripple Effect می‌پیوندد تا دنیای Battlefield را در بین تجربه‌های چندنفره و تک‌نفره متصل ایجاد کند.

در حال پخش: تاریخچه میدان جنگ

ماه گذشته، استودیو Motive اعلام کرد که اکنون در حال کار بر روی Battlefield است و توسعه دهندگان اصلی Dead Space در سال 2023 بر تیم فرانچایز FPS نظارت دارند. علاوه بر این، Motive به ساخت بازی Iron Man تک نفره ادامه خواهد داد.

در اوایل سال جاری، اعلام شد که Battlefield بعدی دارای حالت بازی Battle Royale رایگان خواهد بود که توسط Ripple Effect ایجاد شده است. بازی بعدی در فرنچایز FPS حداقل تا سال 2025 وارد بازار نخواهد شد و هنوز نام رسمی ندارد. آگوست گذشته، ویلسون گفت که Battlefield بعدی «تصور مجدد» این فرنچایز خواهد بود.

همانطور که ویلسون اشاره کرد، Criterion همچنین به ساخت Battlefield بعدی کمک می کند. استودیوی Need for Speed ​​برای کمک به فرنچایز FPS در سپتامبر گذشته مورد استفاده قرار گرفت، اما همچنان به توسعه یک ورودی جدید در سری مسابقات ادامه خواهد داد. Criterion قبلاً در Battlefield V و Battlefield 2042 کمک کرده است.

با این حال، همه موارد اضافه شده به Battlefield نبود. EA اوایل سال جاری Ridgeline Games را تعطیل کرد، که در حال کار بر روی یک تجربه روایی برای این فرنچایز بود. پس از آن، مارکوس لهتو، یکی از خالقان Halo و رئیس سابق استودیو Ridgeline، “هیچ چیز مثبتی برای گفتن” در مورد EA نداشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر