آنیا تیلور-جوی توضیح می‌دهد که چگونه تپه‌شکن: قسمت دوم کمئو اتفاق افتاد

یکی از سورپرایزهای بزرگ Dune: Part 2 فاش شد که آنیا تیلور جوی نقش کوچکی در این فیلم به عنوان نسخه آینده آلیا آتریدس، خواهر کوچکتر متولد نشده پل آتریدز تیموتی شالامه داشت. اما کنار هم قرار دادن این صحنه کوچک و مخفی نگه داشتن آن برای تیلور جوی کار آسانی نبود. تیلور جوی در حین گزارش با ورایتی فاش کرد که بزرگترین مانعی که تقریباً او را از شرکت در فیلم باز داشت، نقش اصلی او در فیلم Furiosa: A Mad Max Saga بود.

تیلور جوی همچنین به ورایتی گفت که از طرفداران پر و پا قرص دنیس ویلنوو، کارگردان فیلم Dune بود، اما از اینکه فهمید دنباله او همزمان با فیلم Furiosa فیلمبرداری می‌شود، ناامید شد.

تیلور جوی به یاد می آورد: «من تمام مراحل غم را نادیده گرفتم و مستقیماً به التماس رفتم. “من فکر کردم، “من می توانم این کار را انجام دهم. می توانم همزمان در استرالیا و ابوظبی باشم.” او می خواست که من بخشی از جهان باشم. ما در تماس ماندیم.

با وجود اینکه او در حین فیلمبرداری Furiosa سعی کرد از تولید Dune: Part 2 مطلع شود، اما عواملش به تیلور جوی گفتند که فیلمبرداری بدون او شروع شده است. تا زمانی که کارش با Furiosa تمام شد، تیلور جوی متوجه این موضوع شد ویلنوو برای او ترتیبات خاصی داده بود.

“(ویلنوو) من با استودیو قرارداد بستم: اگر بودجه داشتم و به ضرب الاجل می رسیدم، می توانستم این کار را انجام دهم نامیبیا ویلنوو و تیلور جوی نیز تمام تلاش خود را کردند تا نقش او را غافلگیر کنند.

بخوانید  مبارزات و سیاه چال ها در اولین به روز رسانی بزرگ Cult of the Lamb بهبود یافته است

تیلور جوی به یاد می آورد: «هیچ کس در استودیو نمی دانست. صورت من (در اولین پلان های فیلم) تار شده بود.

فیلم Dune: Messiah مدت کوتاهی پس از موفقیت فیلم Dune: Part Two در باکس آفیس معرفی شد. و ویلنوو به ورایتی گفت که می خواهد تیلور جوی برای این فیلم نیز بازگردد.

ویلنوو گفت: «فیلمبرداری با آنیا در آفریقا به سادگی جادویی بود. سخاوت او، صراحت و اشتیاق او واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر