مبارزات و سیاه چال ها در اولین به روز رسانی بزرگ Cult of the Lamb بهبود یافته است

Cult of the Lamb هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

بازی Cult of the Lamb استودیوی Monsieur Munster که تابستان امسال منتشر شد، موفق شد و در عرض یک هفته میلیون ها فروخت. با این حال، تیم سازنده از آن زمان تا کنون محتوای بسیار کمی برای بازی منتشر کرده است که یکی از آنها رویداد Halloween Blood Moon بود. در حال حاضر، استودیو Massive Monster قصد دارد در سال 2023 یک به‌روزرسانی بزرگ محتوای Cult of the Lamb را منتشر کند.

از دیگر ویژگی های این آپدیت می توان به عمق، سطح دشواری، گزینه های دسترسی و بهبود کلی بازی اشاره کرد.علاوه بر این، ظاهرا ویژگی های جدیدی برای باس های Cult of the Lamb اضافه خواهد شد و به گفته توسعه دهندگان، این توابع می توانند دلیل خوبی برای تمایل به دوباره با رئیس ها مبارزه کنید این آپدیت هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و از آنجایی که محتوای زیادی دارد، توسعه دهندگان به زمان بیشتری برای توسعه آن نیاز دارند.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اولین به روز رسانی محتوای اصلی Cult of the Lamb ضربه بزرگی به سیستم مبارزه اضافه می کند و سیاهچال ها را بهبود می بخشد.

این به روز رسانی بر روی بهبود گیم پلی در مبارزات و سیاه چال ها تمرکز خواهد کرد. مستر هیولا حملات سنگین منحصر به فردی را برای هر سلاح با این به روز رسانی اضافه کرد. به عنوان مثال، ضربه سخت با شمشیر، دشمنان را به عقب می اندازد، یا ضربه سخت با تبر، آن را به سمت بازیکنان برمی گرداند. علاوه بر این، یک حمله سنگین با خنجر، موجی از تیغه ها را از آسمان بر روی دشمنان فرو می ریزد و آنها را مجبور به عقب نشینی می کند.

بخوانید  Final Fantasy XIV 6.3 Alliance Raid Guide - How To Unlock And Beat Euphrosyne