ویدیوی جدید فیلم IF ملاقات بازیگران معروف سریال آفیس را نشان می دهد

پارامونت پیکچرز ویدیوی جدید IF را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور دوباره بازیگران مشهور The Office هستیم.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدید فیلم IF منتشر شده است. پارامونت پیکچرز اخیراً ویدیوی جدیدی را برای کمدی فانتزی به اشتراک گذاشته است که جان کرازینسکی و استیو کارل را پس از سال ها بازی مشترک در The Office دوباره به هم می پیوندد. در طول ویدئو شاهد صداپیشگی کارل در فیلم IF نیز هستیم و در ادامه می توانید این ویدئوی جالب را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

رایان رینولدز، جان کرازینسکی، کایلی فلمینگ، استیو کارل، پل فیبی والر، فیونا شاو، آلن کیم، بابی مونیهان، مت دیمون، امیلی بلانت، جورج کلونی، جان استوارت، سم راکول، مایا رودلف، سباستین مانسیلو، کریستوفر ملونی، آکوافینا، ریچارد جنکینز، بلیک لایولی، متیو ریس، وینس وان، کیگان مایکل کی امی شومر و لوئیس گوست جونیور، از جمله بازیگران حاضر در فیلم IF و ایفای نقش است. کرازینسکی علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه IF را نیز بر عهده دارد.

جان کرازینسکی پیش از این هر دو دنباله فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود و در سومین تجربه کارگردانی خود، به سمت کمدی فانتزی روی آورده است. اگر یک فیلم فیلم حول محور یک دختر جوان با بازی کیلی فلمینگ می‌چرخد، که متوجه می‌شود تجربه‌ای دردناک را پشت سر می‌گذارد و سپس شروع به دیدن دوستان خیالی همه می‌کند که پس از بزرگ شدن دوستان واقعی‌شان پشت سر گذاشته‌اند. این فیلم می خواهد نشان دهد که این دختر با این قدرت چه کاری می تواند انجام دهد.

بخوانید  استعفای مدیرعامل اسکوئر انیکس در ژوئن آینده

فیلم IF قرار است در تاریخ 17 می (28 می) اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر