استعفای مدیرعامل اسکوئر انیکس در ژوئن آینده

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با ما در میان بگذارید.

علاوه بر این، Square Enix استعفای ماتسودا را توضیح داد: “با توجه به تغییر سریع محیط کسب و کار در صنعت سرگرمی، ما تصمیم گرفتیم این تغییر را ایجاد کنیم تا تیم مدیریت دستخوش تحول شود و با استفاده از نوآوری های تکنولوژیکی در حال تغییر، خلاقیت Square Enix به حداکثر برسد. که این مجموعه بتواند سرگرمی بیشتری را برای مشتریان خود در سراسر جهان به ارمغان بیاورد.”

با اعلام اسکوئر انیکس، مدیرعامل این شرکت خرداد ماه آینده کنار می رود.

ماتسودا از آوریل 2013 در اسکوئر انیکس کار می کند و در ژوئن همان سال، پس از خروج یویچی وادا، ریاست شرکت را بر عهده گرفت. با این حال، جانشین ماتسودا، تاکاشی کیریو، کار خود را به عنوان مدیر کل برنامه ریزی شرکتی در ژوئن 2020 آغاز کرد و در آوریل 2021 به عنوان مدیر کل استراتژی و ارتباطات شرکتی اسکوئر انیکس منصوب شد. کیریو علاوه بر نقش رهبری، به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت نیز خدمت کرد. مدیران شعبه چینی Square Enix.

اخبار جدید نشان می دهد که یوسوکه ماتسودا، رئیس و مدیر نماینده هولدینگ اسکوئر انیکس به زودی سمت فعلی خود را ترک خواهد کرد. این تصمیم در ژوئن آینده در چهل و سومین جلسه سالانه سهامداران اسکوئر انیکس نهایی خواهد شد و تاکاشی کیریو، مدیر فعلی این شرکت، جایگزین ماتسودا خواهد شد.

با توجه به عرضه بازی های بزرگی مانند Final Fantasy 16، Final Fantasy 7 Rebirth و احتمالا سری Final Fantasy Tactics که به تازگی برای عرضه در سال جاری اعلام شده است، باید دید خروج ماتسودا چه تاثیری بر روند کاری Square Enix خواهد داشت. . . همچنین باید دید این تغییر مدیریت چه تحولی در استفاده از NFT در نظر این ناشر ژاپنی ایجاد خواهد کرد.

بخوانید  با تشکر از 343 Industries برای شکیبایی طرفداران Halo Infinite
تحریریه مجله بازی یک گیمر