بهترین دستگیره های نینتندو سوییچ در سال 2023

از آنجایی که گریپ داخل آن پاوربانک دارد، نسبت به سایر دسته های این لیست سنگین تر است. با این حال، اندازه ای که اضافه می کند، از نظر ارگونومی به نفع آن است. افزایش عمق همراه با دستگیره‌های گرد باعث می‌شود سوئیچ برای جلسات طولانی‌تر بازی راحت‌تر نگه داشته شود. از آنجایی که قرعه کشی اصلی در اینجا زمان بازی طولانی شده است، این قطعا چیز خوبی است.

در حالی که ممکن است زیاد به نظر نرسد، دستگیره های گرد، بازی در حالت دستی را بسیار راحت تر می کند. برای کسانی که نمی‌خواهند سوئیچ آن‌ها دست و پا گیر شود، بسیار خوب است. به هر حال سوئیچ یک کنسول قابل حمل است. حتی بهتر از آن، این دسته با قیمت بسیار مناسب موجود است. به خاطر داشته باشید که برای لنگر انداختن کنسول باید حذف شود.

ما همچنین نسخه اصلی دستگیره JETech را برای سوئیچ استاندارد توصیه می کنیم.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بهترین دستگیره های سوئیچ را در زیر بررسی کنید. برای توصیه های بیشتر برای بهبود تجربه بازی Switch خود، نگاهی به خلاصه ما از بهترین کنترلرهای Nintendo Switch بیندازید.

دستگیره های نینتندو سوییچ در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. برخی به طور انحصاری برای سوئیچ یا سوئیچ استاندارد OLED طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر مانند Stellar ZenGrip Pro را راضی کنید، با هر دو مدل سازگار هستند. به طور طبیعی، Switch Lite به طور قابل توجهی کوچکتر به دستگیره جداگانه خود نیاز دارد، اما گزینه های عالی برای Switch فقط دستی نیز وجود دارد.

چه به دنبال دستگیره سوئیچ OLED باشید و چه به دنبال سوئیچ استاندارد، توصیه می کنیم ZenGrip Pro 3 را انتخاب کنید زیرا با هر دو سازگار است و با قیمت یکسان در دسترس است.