با تشکر از 343 Industries برای شکیبایی طرفداران Halo Infinite

در بازی Halo Infinite با سلاح سرد و گرم مبارزه کنید

فصل سوم Halo Infinite با نام Echoes Within قرار است در مارس 2023 آغاز شود و تا ژوئن ادامه یابد. در ماه سپتامبر، Certain Affinity اعلام کرد که در حال مدیریت یک پروژه جدید بزرگ برای فرنچایز Halo است. علاوه بر این، مایکروسافت در سپتامبر پس از کناره گیری بانی راس، رئیس صنایع استودیو 343 پس از 15 سال، تیم مدیریت خود را تغییر داد.

همراه با انتشار آپدیت زمستانی Halo Infinite، 343 Industries از صبر طرفداران قدردانی کرد.

اخیراً الکس ویکفورد، مدیر انجمن صنایع ۳۴۳ به مناسبت انتشار آپدیت زمستانی Halo Infinite اعلام کرد که تیم سازنده امیدوار است که دوران کاملاً جدید و روشن تری را برای بازی و سازندگان آغاز کند. در آپدیت زمستانی Halo Infinite، برخی از ویژگی های مورد انتظار مانند تجربه کمپین Co-op، شروع بتا حالت Forge و Mission Replay در دسترس قرار گرفته است. انتشار این محتوا در گذشته چندین بار به تعویق افتاده است و اکنون استودیو 343 صنایع در بیانیه ای از شکیبایی طرفدارانشان تشکر کرده است:

“در حال حاضر، آخرین چیزی که می خواهیم بگوییم این است که از حمایت شما در سال گذشته تشکر می کنیم. ما می دانیم که مطمئناً سواری نرم و سریعی نداشته ایم، اما با انتشار به روز رسانی زمستانی، ما این فرصت را داریم. برای تشکر از تعامل و بازخورد جامعه عمومی. به عنوان ستاره شمالی، آنها ما را راهنمایی می کنند تا تجربه بازی Halo Infinite را گسترش دهیم. به روز رسانی زمستانی یک گام بزرگ به جلو برای بازی و استودیوی ما است، اما این تنها اولین قدم در این تکامل است.

بخوانید  Devolver بازی Children Of The Sun را معرفی کرد، یک بازی تک تیرانداز با پیچ و تاب جالب

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

این تیم فعالانه روی اولویت‌های کلیدی تجربه بازیکن در طول بازی کار می‌کند تا به بازخوردهای مطرح‌شده رسیدگی کند. ما قصد داریم تا قبل از پایان سال جاری به‌روزرسانی دیگری را منتشر کنیم. حمایت شما بسیار قابل قدردانی است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن این تجربه با همه شما در سال 2023 هستیم. زیرا ما به دنبال ارائه فصل های کوتاه تر، جریان روان تر محتوا و چیزهای بزرگتر در آینده هستیم.”