آجرهای لگو را با این تخفیف‌ها در مجموعه‌های استارتر کلاسیک خریداری کنید

شما هرگز نمی توانید تعداد زیادی آجر لگو داشته باشید، و برای هرکسی که به دنبال ساخت مجموعه های مجاز خود است یا اجازه می دهد تخیل خود را اجرا کند، اکنون می توانید با کیت های Lego Classic در آمازون و والمارت تخفیف های عالی کسب کنید. این مجموعه‌های لگو، مجموعه‌ای از بلوک‌های سازنده آزمایش‌شده و واقعی این برند هستند که می‌توانید از آن‌ها اجازه دهید انرژی‌های خلاقانه‌تان جاری شود. یا اگر به دنبال الهام گرفتن هستید، نمی توانید با سایت هایی مانند Rebrickable برای برخی ایده ها و دستورالعمل های ساختمانی اشتباه کنید. لگو کلاسیک همچنین مقدمه خوبی برای سرگرمی ساختن آجری است، بنابراین این وان ها همیشه یک ایده عالی برای هدیه برای کودکان هستند.

یک نقطه شروع خوب جعبه بزرگ آجر لگو کلاسیک است. این مجموعه که به شکل یک آجر لگو به اندازه کافی بزرگ است که در پای گودزیلا قرار می گیرد، دارای 790 قطعه و تنوع کافی برای ساخت یک دسته از سازه های کوچک جالب است. مجموعه‌های بسیاری در خط ایده‌های لگو توسط افرادی طراحی شده‌اند که به روش‌های خلاقانه دست به دست می‌شوند، و چه کسی می‌داند، شاید بتوانید با ارسال خود جاودانگی لگو را بدست آورید.

اگر چیزی کمی کوچکتر می‌خواهید، یک کیت 484 تکه و یک کیف مناسب برای بچه‌ها پر از آجرهای رنگارنگ وجود دارد که اعضای جوان‌تر خانواده می‌توانند به سفر بروند. برای لمس بیشتر جادو، همچنین می توانید مجموعه ای از آجرهای شفاف را بردارید تا به پروژه های خود حس بیشتری از پیتزا بدهید.

شما همچنین به کارت هایی برای ساختن نیاز دارید، و گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد. به طور معمول، می‌توانید تعدادی از این پلتفرم‌ها را با قیمت‌هایی که از 6 دلار شروع می‌شود، در زمان فروش خریداری کنید. و فقط برای اینکه اعضای جوانتر خانواده احساس نکنند که کنار گذاشته شده اند، ما همچنین چند مجموعه Duplo را برای آنها قرار داده ایم تا آنها را آزمایش کنند. اینها آجرهای بزرگتر با رنگها و اشکال گرم هستند که برای کودکان نوپا طراحی شده اند.

بخوانید  مشخص شدن نویسنده سریال Death Note نتفلیکس

جعبه بزرگ آجرهای خلاقانه کلاسیک لگو – 33 دلار (دلار60)

جعبه بزرگ آجر لگو کلاسیک خلاقانه
جعبه بزرگ آجر لگو کلاسیک خلاقانه

جعبه آجرهای خلاقانه متوسط ​​کلاسیک لگو – 21 دلار (دلار35)

جعبه آجری خلاقانه متوسط ​​کلاسیک لگو
جعبه آجری خلاقانه متوسط ​​کلاسیک لگو

چمدان خلاق کلاسیک لگو – 14 دلار (دلار20)

چمدان خلاقانه کلاسیک لگوچمدان خلاقانه کلاسیک لگو
چمدان خلاقانه کلاسیک لگو

مجموعه آجری شفاف خلاق کلاسیک لگو – 24 دلار (دلار30)

آجرهای شفاف لگو کلاسیکآجرهای شفاف لگو کلاسیک
آجرهای شفاف لگو کلاسیک

تابلوهای ساخت لگو

تابلوهای ساخت لگوتابلوهای ساخت لگو
تابلوهای ساخت لگو

لگو دوپلو

لگو دوپلولگو دوپلو
لگو دوپلو

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر