نسخه های فیزیکی Fallout 4 تقریباً در همه جا موجود نیست

نسخه های فیزیکی Fallout 4 تقاضای زیادی دارند. به لطف محبوبیت برنامه تلویزیونی Fallout، به نظر می رسد که همه نمی توانند صبر کنند تا بازی RPG 2015 توسعه دهنده Bethesda را به قفسه های خود اضافه کنند. اگر شما یکی از آنها هستید، خوب، ممکن است شانس نداشته باشید، مگر اینکه صبور باشید و از نسخه های پرکاربرد ناراحت نباشید.

در GameStop، نسخه Xbox One فقط با قیمت 10 دلار استفاده می‌شود، بدون هیچ گزینه‌ای برای تحویل در فروشگاه یا تحویل در همان روز. اگر بیش از 79 دلار خرج نکنید، 7 دلار هزینه حمل و نقل نیز پرداخت خواهید کرد. نسخه پلی استیشن 4 برای نسخه های استفاده شده هر کدام 15 دلار قیمت دارد، اگرچه فقط در فروشگاه ها موجود است و بسته به موقعیت مکانی شما در دسترس است.

در حال پخش: بررسی برنامه تلویزیونی Fallout

اگر به آمازون نگاه کنید، نسخه جدیدی از Xbox One با قیمت 21.50 دلار توسط فروشندگان شخص ثالث در دسترس است، اما انتظار نداشته باشید که برای حدود یک هفته به دستتان برسد. اگر می خواهید ارسال رایگان داشته باشید، یا باید عضو Prime باشید یا حداقل 35 دلار برای کل سفارش خود خرج کنید.

در زمان انتشار، آمازون نسخه‌هایی را برای نسخه PS4 بازی Fallout 4 با قیمت 40 دلار و نسخه‌های جدید 60 دلار استفاده کرده بود. هر دو تبلیغات نیز از طرف شخص ثالث ارائه شده است. زمان تحویل بسته به مکان شما و فروشنده بازاری که از آن خرید می کنید متفاوت است.

در Walmart، نسخه PS4 در هیچ کجا یافت نمی شود. نسخه های Xbox One با قیمت حدود 25 دلار و بالاتر در دسترس هستند، اما سفارش شما از یک فروشنده شخص ثالث ارسال می شود. اگر چیزی شکست بخورد، eBay ممکن است یک گزینه باشد.

اخیراً نه تنها برای Fallout 4، بلکه برای همه بازی‌های Fallout، حتی اولین بازی در Steam، محبوبیت قابل توجهی افزایش یافته است. اگر نمی‌خواهید صبر کنید یا ترجیح می‌دهید روی یک فروشنده شخص ثالث قمار نکنید، بهترین شرط شما ممکن است خرید یک نسخه دیجیتالی باشد، حداقل تا زمانی که سهام بهبود یابد.

هنگامی که در نهایت یک نسخه فیزیکی از Fallout 4 به دستتان رسید، حتماً راهنمای ما را برای مقابله با جست‌وجوی Echoes of the Past در دسترس داشته باشید، و همچنین مقداری هلفایر Power Armor و یک توپ تسلا را برای کمک به شما بردارید. سفرهای شما همچنین توجه داشته باشید که به‌روزرسانی نسل بعدی در دسترس است و می‌توانید هر آنچه را که در آن پوشش می‌دهد را در اینجا بخوانید.

بخوانید  نقشه کشتار اره برقی جدید تگزاس اواخر این ماه ارائه می شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر