نقشه کشتار اره برقی جدید تگزاس اواخر این ماه ارائه می شود

گان مدیا فاش کرده است که نقشه جدیدی به سمت کشتار اره زنجیره ای تگزاس در حال حرکت است. مکان جدید که The Mill نام دارد، قرار است در 28 مارس اکران شود. مانند دیگر نقشه های بازی، این نقشه نیز بر اساس یکی از مکان های متعدد فیلم ها ساخته خواهد شد.

این تیزر در سایت قرار گرفت حساب رسمی تگزاس Chain Saw X / توییتر. توییت می گوید:

“از نگاهی دقیق تر به The Mill لذت ببرید، جایی که بازیکنان می توانند از چندین طبقه بالا بروند، از شهر ارواح عبور کنند، یا در اطراف بستر خشک رودخانه ببافند. در 28 مارس موجود است.”

با وجود اینکه ویدیو آنقدر طولانی نیست، ما نگاهی اجمالی به آنچه در 28 مارس انتظار داریم می‌بینیم. از تریلر مشخص است که قسمت بالای نقشه دارای موانع و تله های زیادی خواهد بود، در حالی که قسمت بالایی نقشه دارای موانع و تله های زیادی خواهد بود. به نظر می رسد زیرزمین یک منطقه نزدیک به هم با از دست دادن سریع نشت است.

همچنین لازم به ذکر است که این تنها چیزی نیست که گان مدیا در حال تمسخر بود. در همان موضوعی که نقشه آینده را تبلیغ می کرد، کاربری پرسید که آیا خبری از بازمانده بعدی، ویرجینیا، وجود دارد یا خیر. حساب رسمی در پاسخ گفت:گوش به زنگ باشید 🙂

بخوانید  حالت‌های کنسول Wo Long: Fallen Dynasty و نیازهای رایانه شخصی فاش شد

برای اخبار بیشتر درباره بازی، مقاله ما را که جزئیات همه بازی‌های رایگان PlayStation Plus در ماه مارس و مقاله ما را در مورد یادداشت‌های پچ Call of Duty: Warzone و MW3 بررسی می‌کند، بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر