مشخص شدن نویسنده سریال Death Note نتفلیکس

تیرماه امسال بود که نتفلیکس اعلام کرد در همکاری با برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مانگا Death Note است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسنده سریال لایو اکشن دث نوت مشخص شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، هالیا عبدالمجید به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Death Note استخدام شده است. گفته می‌شود که عبدالمجید از طرفداران قدیمی مانگا و انیمه دث نوت است و به زبان ژاپنی تسلط دارد.

سریال دث نوت توسط استودیو Upside Down Pictures که به برادران دافر تعلق دارد، تولید خواهد شد. برادران دافر خلق آثار و داستان‌هایی را که الهام بخش بزرگسالان است، بخشی از اهداف تأسیس Upside Down Pictures عنوان کرده‌اند که با نتفلیکس قراردادی چندجانبه با این استودیو امضا کرده‌اند. همچنین سریال Death Note ارتباطی به فیلم دث نوت ندارد و قرار است اقتباسی وفادار به مانگا آن باشد.

علاوه‌بر سریال دث نوت، سریال The Talisman و یک سریال کاملا اورجینال که توسط جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance تولید خواهد شد، دیگر آثاری هستند که براساس این قرارداد قرار است توسط Upside Down Pictures برای پخش از شبکه نتفلیکس تولید شود. همچنین نتفلیکس و Upside Down Pictures رسما قراردادی برای ساخت اسپین‌آف سریال Stranger Things درکنار یک اجرای زنده براساس این مجموعه امضا کرده‌اند.

این سریال براساس داستانی از برادران دافر ساخته خواهد شد، اما به احتمال زیاد شخص دیگری وظیفه ساخت سریال را بر عهده خواهد گرفت؛ چرا که مت و راس دافر در نظر دارند تا پس از فصل پنجم سریال Stranger Things به سراغ پروژه جدید خود بروند. بااین‌حال، این سریال هنوز به شکل رسمی چراغ سبز نگرفته است. مجموعه مانگا دث نوت توسط تسوگومی اوبا و تاکه‌شی اوباتا خلق و در ۱۲ شماره طی سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ پخش شد. انیمه Death Note نیز طی سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ در ۳۷ قسمت تولید و روی آنتن رفت.

بخوانید  بهترین بازی های انحصاری رایانه شخصی 2023



منبع

به‌تازگی نتفلیکس نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال Death Note را که به تهیه‌کنندگی برادران دافر در دست ساخت است، استخدام کرده است.