سوپرمن ستاره ملت فیلیون نقص های گرین لنترن را پذیرفته است

اگرچه ناتان فیلیون صدای گرین لنترن هال جردن را در این انیمیشن ارائه کرد، اما نقش بعدی او در فیلم جدید سوپرمن نقش گای گاردنر، فانوس سبز دیگری از زمین خواهد بود که ممکن است یکی از بزرگ ترین احمق های جهان باشد. به این ترتیب، گاردنر بیشتر شبیه کاپیتان همر فیلیون از وبلاگ Sing-Along دکتر وحشتناک است تا نقش‌های اخیرش در کتاب کمیک. بدون در نظر گرفتن این موضوع، فیلیون به Collider گفت که نقص های شخصیتی گاردنر برخی از ویژگی هایی است که او را جذب این نقش کرده است.

فیلیون گفت: “گای گاردنر 90 درصد نقص دارد و برایش مهم نیست.” “این یکی از ایرادات اوست. من فکر می‌کنم در بازی کردن آن آزادی واقعی وجود دارد. بنابراین برای مردی که دوست دارد عیب‌ها و افراد ناقص را بازی کند، گای گاردنر یک معدن طلا است.”

فیلیون می افزاید: «واقعیت این است که مردم ناقص هستند. “همه ما چیزهای عجیب و غریبی داریم. همه ما آسیب پذیری هایی داریم… هر کسی چیزی دارد، و من دوست دارم به آن عیب ها و ایرادات متمایل شوم. این چیزی است که مردم را واقعی می کند و به مخاطب اجازه می دهد شناسایی کند، زیرا همه ما می دانیم که چیست. ما همه ما آن را در دیگران شاهد هستیم.

فیلیون همچنین فاش کرد که نقش جدید خود را هنگام شرکت در مهمانی نمایش The Suicide Squad در سال 2021 کشف کرده است.

فیلیون گفت: «ما در واقع در جشن نخست پس از «جوخه انتحار» بودیم و (جیمز گان) در یک جمعیت عظیم حضور داشتیم. ما همدیگر را در میان جمعیت دیدیم و من به او تبریک گفتم، “اوه، خدای من، این فوق العاده بود. این خیلی عالی است.” گفت: هی، پیتر (زعفرانیه) بهت گفت بعدش چی داشتیم؟ گفتم: نه، نگفت، انگار به اطراف نگاه کرد، یکی می خواست گوش کنه، ما توی جمعیت بودیم. مردم، اما او خم شد و گفت: “شما گای گاردنر خواهید شد.”

بخوانید  فروش ایکس باکس سری ایکس | سری اس به ۲۱ میلیون واحد رسیده است

سوپرمن جمعه 11 جولای 2025 وارد سینماها می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر