نقشه راه عذرخواهی و به‌روزرسانی‌ها برای صعود RPG بدورلد

OtherSide Entertainment برای راه‌اندازی سخت بازی Underworld Ascendant اعلامیه‌ای منتشر کرده و توضیح داده است که چگونه قصد دارد این بازی را در آینده بهبود بخشد. در یک پست طولانی وبلاگ، استودیو اذعان می‌کند که در زمان راه‌اندازی باگ‌ها و اشکالاتی وجود داشته است و بازیکنان ممکن است انتظار چیزی شبیه به Ultima Underworld را داشته باشند. Underworld Ascendant در ماه نوامبر پس از یک تلاش موفقیت آمیز تامین مالی جمعی منتشر شد.

استودیو گفت: «با وجود نقص‌های بازی در زمان عرضه، ما معتقدیم که در Underworld Ascendant هسته خوبی وجود دارد. “کار ما اکنون این است که به نگرانی های بیان شده توسط بازیکنان رسیدگی کنیم و بازی را بهبود بخشیم و چیزهای خوبی را در بازی به نمایش بگذاریم.

در حال پخش: تریلر Underworld Ascendant

این استودیو اشاره کرد که “معلوم است که برخی از طرفداران ما می‌خواهند بازی بسیار نزدیک‌تر به بازی اصلی Ultima Underworld داشته باشند.” شنیدن توصیف این بازیکنان که چگونه انتظاراتمان را برآورده کردیم، دردناک بود. بازی، با نگاهی به گذشته، ما می‌توانستیم کار بهتری در ارتباط با Underworld Ascendant انجام دهیم و آنچه را که نیست.

در یک نقشه راه، استودیو برنامه ای برای بهبودهای آینده ارائه کرد. هفته آینده، استودیو قصد دارد سیستم ذخیره را اصلاح کند تا انعطاف‌پذیرتر شود و تمام داده‌های جستجو و تجهیزات شما حفظ شود. همچنین نبرد را با توجه به نحوه حملات جهت دار، تعادل آسیب سلاح و برخی بهبودهای هوش مصنوعی تنظیم می کند. چند ماموریت منتخب ارتقا یافته اند و اقلام و تجهیزات فرسودگی و فرسودگی را نشان خواهند داد. در نهایت، حرکات بازیکن همراه با برخی از ترفندهای جزئی دیگر مانند تنظیمات ذخیره شده در صفحه کلید و بهبود مهارت های رابط کاربری تنظیم می شود.

به‌روزرسانی دوم که در فوریه آینده منتشر می‌شود، شامل بهبودهای بیشتر نبرد و هوش مصنوعی، تنظیمات سطح‌بندی و تلاش و سایر بهبودهای رابط کاربری خواهد بود. این استودیو همچنین می‌گوید که به دنبال راه‌هایی برای بهبود متاگیم کلی و «کاهش پیچیدگی کاری است که بازیکنان برای توقف تایفون باید انجام دهند».

این وبلاگ همچنین به جزئیات روند توسعه و نحوه انتشار بازی در وضعیت فعلی می پردازد. او می‌گوید: «با آینده نگری 20/20، ما خیلی خوش‌بین بودیم. “ما خودمان را متقاعد کردیم که بازی در وضعیت قوی‌تری از آنچه که بود بود. اگر هدفمندتر بودیم، راه اندازی را به تعویق می انداختیم و بیشتر روی بازی کار می کردیم. در عوض، ما سخت تلاش کردیم و به تاریخ راه اندازی برنامه ریزی شده خود رسیدیم. در ماه نوامبر.

بخوانید  Palworld بر Xbox Game Pass تسلط دارد

“در نتیجه، بازی سخت‌تر از آنچه که باید انجام می‌شد. هیچ یک از چالش‌هایی که پروژه با آن روبرو بود بهانه نیست. ما باید بهتر انجام می‌دادیم.”

مشکلات منجر به استقبال ضعیف در بررسی Underworld Ascendant GameSpot شد که به آن امتیاز 2/10 داد. این بررسی به طور خاص به سیستم ذخیره ضعیف اجرا شده به عنوان یک مشکل اشاره کرد. با این حال، بررسی از مشکلات بازی به عنوان ریشه‌دارتر بودن انتقاد کرد.

دیوید ویلدگوس، منتقد، گفت: «برای بسیاری از بازیکنان، به خصوص آنهایی که زمان کوتاهی دارند، سیستم ذخیره به تنهایی برای غیرقابل بازی کردن Underworld Ascendant کافی است. “اما حتی اگر این مشکل برطرف شود و یک سیستم متعارف‌تر پیاده‌سازی شود، توصیه این بازی به کسی غیرممکن خواهد بود. Underworld Ascendant که به عنوان جانشین معنوی Ultima Underworld معرفی می‌شود، تقریباً در هر شات از دست می‌دهد، بسیار شبیه به آنچه من در بالا ذکر کردم. کماندار بدبخت در همان زمان، حتی رها از انتظاراتی که توشه های تاریخی آن به ارمغان می آورد، یک شکست آشکار است. روح Ultima Underworld در جاهای دیگر زندگی می کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر