فیلم تا سپیده دم در حال آماده سازی توسط آنابل: کارگردان خلاق و فیلمنامه نویس



بازی ویدیویی Until Dawn که خود از این فیلم ها الهام گرفته شده است، در حال تبدیل شدن به یک فیلم تمام عیار است. مطابق با هالیوود ریپورتر، آنابل: کارگردان خلاق دیوید اف سندبرگ این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از گری دابرمن، نویسنده آنابل و The Nun کارگردانی خواهد کرد. بلر باتلر، نویسنده فیلم خون آشام The Invitation، نسخه قبلی فیلمنامه را نوشت.

Until Dawn که در سال 2015 منتشر شد، یک بازی ترسناک است که دارای یک سیستم داستانی منشعب است که به بازی اجازه می دهد تا تعداد زیادی از احتمالات داستانی و پایان های مختلف داشته باشد. در این فیلم بازیگران هالیوودی مانند رامی مالک، هایدن پانتییر و پیتر استورمار به ایفای نقش پرداختند.

این بازی توسط لری فسندن و گراهام رزنیک نوشته شده است. الهام گرفتن از فیلم های ترسناک و اسلشر نمادین. این بازی توسط Supermassive Games ساخته شده است

پلی استیشن پروداکشنز بر توسعه فیلم Until Dawn نظارت دارد. او اخیراً مشغول اقتباس از بازی های پلی استیشن برای تلویزیون و فیلم بوده است. پلی استیشن پروداکشنز همچنین پشت سریال The Last of Us HBO، سری Twisted Metal برای Peacock و نمایش های تلویزیونی God of War و Horizon است.

بازی Supermassive بازی Until Dawn را با بازی‌های ترسناک دیگری از جمله The Dark Pictures Anthology و اخیراً The Quarry دنبال کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  STG 44: چگونه Games اولین تفنگ تهاجمی جهان را پذیرفت