پربازدیدترین تبلت ها در دسته محصولات زومیت در سال 2022

از طرف دیگر، در دنیای تبلت های اندرویدی، اگر به کیفیت ساخت، کیفیت نمایش، قدرت پردازش و قابلیت های سفارشی سازی و چندوظیفه ای اهمیت می دهید، گلکسی تب اس 8 اولترا بهترین گزینه است. یکی از بهترین محصولاتی که می توانید بخرید. همین الان. همچنین اگر ابعاد این دستگاه برای شما بزرگ است و از قلم استفاده نمی کنید، شیائومی پد 5 می تواند انتخاب جالبی باشد.

به طور کلی اگر به دنبال تبلتی همه کاره هستید و قدرت پردازش و طول عمر بالا برای شما بسیار مهم است و از طرفی بودجه شما محدود نیست، قطعا سری آیپد پرو می تواند بهترین نیازهای شما را برآورده کند. اگر بودجه شما برای خرید تبلت کمی محدود است، اما به یک دستگاه قدرتمند نیاز دارید، ممکن است سری iPad mini و iPad Air در اولویت شما باشند.

آیپد پرو 2021 یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال تبلتی با عملکرد بالا با بدنه آلومینیومی با کیفیت، صفحه نمایش با وضوح بالا و پردازنده قدرتمند M1، پورت USB C و باتری بزرگ 10 هستند. 000 میلی آمپر ساعت این دستگاه از قلم و کیبورد اپل نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید بسیاری از فعالیت هایی که با لپ تاپ انجام می دهید را از طریق این دستگاه با سرعت بالا انجام دهید.

نتیجه

اپل همیشه بهترین تبلت های موجود در بازار را تولید کرده است. البته پرچمداران سامسونگ مانند گلکسی تب اس 8 اولترا یا شیائومی پد 5 نیز ویژگی های بسیار خوبی با قدرت پردازشی قابل توجه ارائه می دهند و بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرند.

بخوانید  مجموعه Lego Mandalorian Razor Crest دارای تخفیف گسترده است و با 2 ست تعطیلات رایگان ارائه می شود.

آیپدهای اپل همیشه در لیست بهترین تبلت های بازار قرار دارند و در سال 2022 آیپد پرو 12.9 اینچی مدل 2021 محبوب ترین مدل این محصول در بین کاربران زومیت بود.

همانطور که می بینید، به نظر می رسد کاربران زومیت بیشتر به تبلت های سری آی پد اپل علاقه مند هستند که جای تعجب ندارد.