توسعه دهنده Dreams در حال ساخت یک بازی کاملاً جدید است

طبق اطلاعیه استخدام جدید استودیو Media Molecule، تصمیم بر این شده است که پروژه بعدی این استودیو یک بازی کاملا جدید باشد.

Molecule Media Studio در چند ماه گذشته با مشکلات زیادی مواجه بوده است. از پایان پشتیبانی از Dreams تا تغییرات و حتی خطر بسته شدن کامل این توسعه دهنده. سال گذشته مشخص شد که خالق سابق LittleBigPlanet و Dreams در حال کار بر روی پروژه جدیدی است و اگرچه در آن زمان گفته می شد که این پروژه دنباله ای برای Dreams نخواهد بود، اما مشخص نبود که آیا این یک بازی جدید خواهد بود یا خیر. یا نه. یا نه. برخی حتی بر این باورند که این پروژه می‌تواند اسپین آف آخرین ساخته این توسعه‌دهنده یا حتی یک بازی جدید در سری LittleBigPlanet باشد.

اکنون پاسخ این سوالات مشخص شده است. توسعه دهنده اخیراً یک آگهی استخدام برای سمت برنامه نویس ارشد فناوری هنر منتشر کرده است که در آن تأیید شده است که این پروژه یک بازی کاملاً جدید خواهد بود. در بخش مسئولیت‌های این اطلاعیه آمده است: «برای تعریف و تکمیل الزامات و پارامترهای فنی IP جدید Media Molecule با تیم برنامه‌نویسی همکاری کنید.»

اگرچه جزئیات زیادی در مورد خود بازی مشخص نیست، اما خود آگهی شغلی نشان می دهد که MM بار دیگر از موتور بازی خود برای ساخت این پروژه استفاده خواهد کرد که با توجه به تجربه توسعه دهنده با ابزارهای آن، تعجب آور نیست. زمان معرفی این بازی مشخص نیست. اما از آنجایی که فرآیند ساخت آن از سال گذشته آغاز شد، احتمالاً زمان زیادی تا عرضه آن زمان خواهد برد.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه Resident Evil Village VR برای PSVR2

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر