تاریخ انتشار نسخه Resident Evil Village VR برای PSVR2

از جدیدترین اخبار بازی می دانیم که کپکام از انتشار نسخه VR بازی Resident Evil Village در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ مارس ۱۴۰۱) برای هدست پلی استیشن وی آر ۲ خبر داده است. حالت واقعیت مجازی Resident Evil Village به عنوان یک بسته الحاقی رایگان برای دارندگان نسخه پایه و نسخه طلایی در دسترس است.

بازیکنان همچنین می توانند هنگام شلیک و ارتعاشات ناشی از تعامل با اشیا، ضربه تفنگ را احساس کنند. نسخه VR بازی Resident Evil Village حداقل در حال حاضر به طور انحصاری برای هدست PSVR2 منتشر خواهد شد. با این حال، شایعاتی مبنی بر عرضه آن بر روی PC و Aquilus وجود دارد. در حال حاضر بازی Resident Evil Village در ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی را می توان تجربه کرد.

همانطور که اخیرا در بلاگ پلی استیشن تایید شده است، نسخه VR Resident Evil Village از وضوح 4K (2000 در 2040 در هر چشم)، قابلیت HDR، ردیابی چشم و صدای سه بعدی پشتیبانی می کند. کنترلرهای Sense هدست پلی استیشن VR2 به بازیکنان این امکان را می دهد که اقداماتی مانند هدف گیری با دراز کردن بازوها، دفاع از خود با گرفتن دستان خود در مقابل صورت، ضربه زدن به دشمنان و غیره انجام دهند.

کپکام از انتشار حالت واقعیت مجازی Resident Evil Village برای هدست پلی استیشن VR2 خبر داد.