تاریخ رونمایی Gears 6 فاش شده است

لیام مک اینتایر بازیگر JD Phoenix مدعی شده است که اطلاعات جدیدی از Gears 6 در تابستان امسال منتشر خواهد شد.

پنج سال از عرضه Gears 5 می گذرد و طرفداران این سری همچنان منتظر قسمت بعدی این بازی هستند. از زمانی که همکاری مایکروسافت و استودیو ائتلاف آغاز شد، آنها برای عرضه Gears 6 لحظه شماری می کنند. حالا به نظر می رسد زمان زیادی تا رونمایی رسمی نسخه ششم Gears باقی نمانده است.

هشدار اسپویلر: ادامه مطلب داستان Gears 5 فاش می شود

.

.

شخصیت Gears 5 که یک تفنگ در دست دارد

لیام مک اینتایر، بازیگر جی دی فینیکس (که شخصیت اصلی Gears 4 و یک شخصیت فرعی در Gears 5 بود) در توییت جدیدی ادعا کرد که Gears 6 تابستان امسال معرفی خواهد شد.

یکی از طرفداران از لیام در مورد مرگ این شخصیت در نسخه پنجم بازی پرسید. از آنجایی که مرگ جی دی فینیکس می تواند با مرگ دل جایگزین شود، اما مشخص نیست که کدام یک از این سرنوشت ها به قسمت بعدی Gears خواهد رسید. او در پاسخ به این سوال گفت که “اطلاعاتی در این مورد ندارد” اما در ادامه تاکید کرد که Studio Coalition به همراه مایکروسافت “اطلاعات بیشتری را در ماه ژوئن به ما خواهد داد.”

پیش از این اعلام شده بود که قسمت بعدی سری Gears در رویداد Xbox Games Showcase در 9 ژوئن معرفی خواهد شد و این با ادعای لیام مک اینتایر مطابقت دارد. با توجه به موارد ذکر شده و فاصله زمانی تا انتشار نسخه پنجم بازی، می توان انتظار داشت که Gears 6 در تابستان سال جاری رونمایی شود.

طبق شایعات، نسخه ششم Gears مانند نسخه قبلی دارای مناطق نیمه باز خواهد بود و محیط های بسیار بزرگ تری را برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

بخوانید  بازگشت به Castlevania بسته الحاقی تاریخ انتشار برای Dead Cells اعلام شد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر