بازگشت به Castlevania بسته الحاقی تاریخ انتشار برای Dead Cells اعلام شد

استودیوی Motion Twin و Evil Empire با انتشار تریلر گیم پلی، تاریخ انتشار بسته الحاقی Dead Cells Return to Castlevania را فاش کردند.

بسته الحاقی Dead Cells Return to Castlevania شامل 51 آهنگ از سری Castlevania می باشد که 12 تای آن ها مطابق با سبک Dead Cells تغییر کرده اند. قیمت این بسته الحاقی هنوز اعلام نشده است و طرفداران باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه در هفته های آینده باشند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیوهای Motion Twin و Evil Empire تریلر جدیدی از گیم پلی بسته الحاقی Return to Castlevania Dead Cells را در جریان رویداد اخیر Nintendo Direct منتشر کردند. این DLC در تاریخ 15 اسفند (6 مارس) برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

در تریلر گیم پلی بسته الحاقی Return to Castlevania Dead Cells، شخصیت سر بریده پس از ملاقات با ریشتر بلمونت درخواست کمک می کند و طولی نمی کشد که Alucard به آنها ملحق می شود. این بسته شامل دو محیط جدید در قلعه دراکولا و 14 سلاح از سری Castlevania مانند Vampire Killer و Throwing Axe می باشد. در این تریلر گیم‌پلی، نبرد با دراکولا و رئیس مرگ نیز به‌طور خلاصه به نمایش درآمده است.

دانلود فیلم آپارات

بخوانید  قهرمانان جدید احتمالا فقط از طریق بتل پس به Overwatch 2 اضافه خواهند شد