اعلام تاریخ انتشار Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که تاریخ انتشار Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp by WayForward در جریان رویداد اخیر نینتندو دایرکت اعلام شد. این بازی استراتژی نوبتی، پس از مدت ها غیبت و تاخیر، سرانجام در تاریخ 1 می 1402 (21 آوریل 2023) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. این بازی به عنوان بازسازی دو قسمت اول سری Advance Wars، جلوه‌های بصری را بهبود بخشیده است.

VForward با انتشار تریلر جدیدی تاریخ انتشار Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp برای نینتندو سوییچ را فاش کرد.

هر یک از بازی های بازسازی شده Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp از حالت Versus با توانایی حداکثر 4 بازیکن برای رقابت یا تیم شدن در حالت Co-op پشتیبانی می کنند. تجربه چند نفره بازی به صورت آنلاین و محلی نیز امکان پذیر است. بازیکنان می توانند از بخش Map Creator استفاده کنند که امکان ایجاد نقشه های سفارشی را فراهم می کند. این بازسازی شامل ویژگی های کیفی جدیدی مانند افزایش سرعت نبرد و انیمیشن های پرش خواهد بود.

دانلود فیلم آپارات

بازیکنان اکنون می توانند Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp را پیش خرید کنند. در این بازی شما باید با کنترل شخصیت هایی مانند اندی و مکس نیروهای جدیدی را تشکیل دهید، پایگاه های مختلف را فتح کنید و دشمنان را شکست دهید. هر شخصیت تخصص متفاوتی دارد و می تواند از قدرت CO برای تغییر نتیجه بازی استفاده کند.برای اطلاعات بیشتر می توانید تریلر جدید بازی را در زیر مشاهده کنید.

بخوانید  اشاره جف کیلی در مراسم The Game Awards Big Reveals امسال