بازی نقش آفرینی Co-op Developer Outriders لغو شده است

بازی نقش آفرینی اکشن People Can Fly با کد Project Dagger پس از چندین سال توسعه لغو شد.

به گفته یکی از کاربران NetX (توئیتر سابق) به نام MauroNL، استودیو People Can Fly بازی نقش آفرینی co-op خود را با نام رمز Project Dagger لغو کرده است. این شرکت لهستانی در این ماه به سرمایه گذاران اطلاع داد که کار بر روی این بازی تاریخچه خود را آغاز می کند در 17 آوریل (5 آوریل) متوقف شد. این تصمیم پس از ارزیابی مجدد اندازه و پتانسیل تجاری بازی گرفته شد.

تخمین زده می شود که این پروژه لغو شود 16.9 میلیون دلار برای تأثیر منفی بر نتایج مالی مستقل PeopleConFly در سال 2023 و 19.75 میلیون دلار برای تأثیر منفی بر نتایج مالی تلفیقی استودیو. خالق Painkiller، Bulletstorm، Gears of War: Judgment و Outriders قصد داشت این پروژه را در سال 2022 پس از متوقف شدن آن توسط Take-Two Interactive منتشر کند.

طبق وب سایت رسمی این استودیو، Project Degar یک بازی نقش آفرینی مشترک با کیفیت AAA بود که بر روی مبارزات غوغا متمرکز شده بود. توسعه این کار بر عهده شعبه People Can Fly در نیویورک و حداقل پنجاه نفر بود روی آن کار می کردند. این بازی قرار بود در سال 2025-2026 منتشر شود و اولین نسخه از سری جدید باشد. در ماه ژانویه، سازنده بیش از 30 کارمند را که بر روی بازی معرفی نشده Square Enix کار می کردند، اخراج کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اولین تریلر بازی Madcap Face Poker Peacock Whodunit رایان جانسون دریافت کرد