اولین تریلر بازی Madcap Face Poker Peacock Whodunit رایان جانسون دریافت کرد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Peacock اولین تریلر رسمی بازی Poker Face، شرط بندی بزرگ بعدی رایان جانسون (Knives Out) نویسنده و کارگردان در ژانر معمایی را منتشر کرد. پخش 10 قسمتی سریال رمز و راز هفته با اولین نمایش چهار قسمتی در 26 ژانویه آغاز می شود.

ناتاشا لیون (عروسک روسی، نارنجی سیاه جدید است) در نقش چارلی کیل بازی می کند، که بر اساس خلاصه داستان، “توانایی خارق العاده ای برای تشخیص اینکه کسی در حال دروغ گفتن است. او در پلیموث باراکودا خود به جاده می زند و در هر توقف با یک نفر روبرو می شود. بازیگران جدید شخصیت‌های عجیب و جنایت‌هایی که او نمی‌تواند حل کند.” لیون با گروهی چشمگیر از ستاره های مهمان از جمله آدرین برودی، کلوئه سوینی، الن بارکین، هونگ چاو، یاسمین آیانا گاروین، جمیلا جمیل، جوزف گوردون-لویت، جودیت لایت، نیک نولته، ریا پرلمن، ران پرلمن، اس اپاتا به لیون خواهند پیوست. مرکرسون، استفانی هسو، تیم بلیک نلسون و تیم میدوز. بسیاری دیگر در تریلر جدید زیر نشان داده شده است.

همه چیزهایی که در این ماه به Peacock می‌آیند را اینجا ببینید.

از آنجایی که اگر بازیگران ستاره‌ای Poker Face دلیل کافی برای نمایش این سریال نبود، جانسون نیز در حال حرکت است زیرا دنباله‌ی Knives Out Glass Onion به سرعت به یکی از بزرگترین نسخه‌های نتفلیکس تبدیل شده است. اخیراً گزارش شده است که این مهیج که در 23 دسامبر اکران شد، رتبه اول جدول فیلم های انگلیسی زبان پخش کننده را برای هفته 26 دسامبر تا 1 ژانویه به دست آورد. یا به بیانی دیگر، این فیلم به سرعت سومین فیلم پربیننده نتفلیکس بر حسب ساعت تماشا در 10 روز اول اکران شد – با 127.25 میلیون ساعت تماشا در کمتر از یک هفته.

بخوانید  New Humble Bundle 8 بازی آرامش بخش را با قیمت 13 دلار ارائه می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر