معرفی بازی موبایل Terra Nil، Earth Restoration Efforts

Terra Nil با مفهوم قابل تامل و متفاوت خود یک تجربه سرگرم کننده و اعتیاد آور را ارائه می دهد. در ادامه با معرفی بازی موبایل Terra Nil همراه یک گیمر باشید.

Free Lives Studio که آثاری مانند Gorn و Broforce Forever را در کارنامه خود دارد، این بار با استفاده از یک ایده خلاقانه و جالب، موفق به ساخت یک بازی استراتژیک جذاب و متفاوت به نام Terra Nil شده است که یکی از نامزدهای بهترین بازی موبایل است. در The Game Awards 2023 گنجانده شود. ایده جالبی که با موضوع نوآورانه بازی Terra Nil می پردازد، موضوع احیای اکوسیستم های مختلف در مناطقی است که شرایط زیستی خوبی ندارند.

این موضوعی است که ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از منابع زمین و تخریب هایی که در اکوسیستم ها رخ می دهد، منبع نگرانی برای آینده بشر یا حتی جامعه امروز ما باشد. با این حال، بازی سعی دارد مفهوم مهم و حیاتی تلاش برای نجات طبیعت را به تصویر بکشد، اما در گیم پلی بازی نیز می درخشد و تجربه ای سرگرم کننده و چالش برانگیز را برای بازیکن ایجاد می کند.

بازی Terra Neal برای موبایل

Terra Nil در ابتدا نقشه وسیعی از دنیایی را به ما ارائه می دهد که از نظر زیست شناسی و طبیعت چندان خوب نیست. از این پس بازی از ما می خواهد تا با استفاده از فناوری پیشرفته ای که در اختیار داریم به نقطه ای از نقشه سفر کنیم و اکوسیستم ها را در مناطق مختلف احیا کنیم. Terra Nil در اندروید و آیفون در مرحله اول پخش کننده را با پیچیدگی خاصی درگیر نمی کند. اما مراحل بعدی سخت‌تر می‌شوند و تکنیک‌های مورد استفاده تغییر می‌کنند.

بخوانید  ترسناک ترین و مهیج ترین افتتاحیه بازی های ویدیویی

در واقع چالش اصلی بازی تنها افزایش پوشش گیاهی و سرسبز شدن مناطق نیست، بلکه نکته مهم داستان این است که طبیعت هر مکان باید با توجه به محیط آن منطقه بازسازی شود تا در نهایت حیواناتی که در آن منطقه زندگی می کردند می توانند به شرایط اولیه خود بازگردند و از این سیستم محیطی لذت ببرند. اگر در ابتدا با نحوه شکل گیری بیوم های مختلف آشنا نیستید، احتمالاً هیچ ایده ای در مورد چالش های دقیقی که در Terra Nil با آن مواجه خواهید شد، ندارید.

هر اکوسیستم باید با توجه به موقعیت محلی و جغرافیایی خود بازسازی شود

به عنوان مثال در مرحله مربوط به مناطق آتشفشانی باید ابتدا مواد مذاب داخل زمین را با انفجار آن استخراج کرد و سپس با احداث نیروگاه روی آن انرژی مورد نیاز را تامین کرد. از سوی دیگر، اگر رطوبت منطقه را به سرعت افزایش دهیم و در آن منطقه باران یا تگرگ ایجاد کنیم، در نهایت مواد مذاب سطح زمین یخ زده و در نتیجه برخی از مشکلات طبیعی که از مواد مذاب ناشی می شود، ایجاد می شود. ایجاد نشود.

این مشکل باعث می شود حیواناتی که قرار است در آن مناطق خاص زندگی کنند شرایط مناسبی نداشته باشند. در واقع می توان گفت که لازمه اصلی بازی طراحی اکوسیستم به گونه ای است که تمامی حیوانات محلی منطقه بتوانند به محل زندگی خود بازگردند. اکنون تعداد گونه های خاصی که در نهایت می توانند برگردند به مهارت و دقت بازیکن در طراحی اکوسیستم بستگی دارد. طبیعتاً برای گذراندن هر مرحله و رسیدن به سطوح بالاتر، اکوسیستم باید بتواند حداقل چند گونه جانوری را بپذیرد.

بخوانید  عبور میزان فروش بازی Cyberpunk 2077 از مرز ۲۰ میلیون نسخه

بازی Terra Neal برای موبایل

بازی اندروید و آیفون Terra Nil علاوه بر گیم پلی جذاب و جالب، از نظر گرافیکی نیز بسیار خوب عمل می کند. بازی سعی دارد بیشتر رویدادهای طبیعی مربوط به اکوسیستم های مختلف را به تصویر بکشد. از باران سیل آسا گرفته تا برف، شفق قطبی و آتشفشان های در حال فوران، همه به زیبایی در گیم پلی نمایش داده می شوند. صدای طبیعی و بی صدا بودن بازی از دیگر نقاط قوت Terra Nil است که بر جذابیت تجربه اکشن می افزاید.

در پایان باید گفت Terra Nil یک بازی استراتژیک باکیفیت و عالی است که علاوه بر ایجاد گیم پلی اعتیادآور می تواند کاملا آموزنده و قابل تامل نیز باشد. پس اگر به کارهای استراتژیک علاقه دارید، تجربه بازی متفاوت و خلاقانه Terra Nil را در موبایل از دست ندهید. همچنین شایان ذکر است که Terra Nil توسط نتفلیکس بر روی موبایل منتشر شده است و برای پخش بدون مشکل در اندروید و آیفون نیاز به اشتراک نتفلیکس دارد.

دانلود بازی Tera Neil

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر