فروش جهانی Dune 2 به رکورد جدیدی رسید

با نزدیک شدن به پایان اکران Dune Part 2، فروش جهانی این فیلم رسما از 700 میلیون دلار فراتر رفت.

Dune Part 2 پس از استقبال گسترده منتقدان با استقبال گرم تماشاگران سینما مواجه شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین فیلم علمی تخیلی رکورد فروش جدیدی را به نام خود ثبت کرد. همانطور که انتظار می رفت، بازی Dune 2 در این آخر هفته رسما از مرز 700 میلیون دلار عبور کرد. فیلم Dune Part 2 بیش از 279.7 میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از 424.5 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی فروش داشته است و در مجموع بیش از 704.2 میلیون دلار فروش داشته است.

انتظار می‌رود فیلم Dune 2 در این هفته در آمریکای شمالی از 280 میلیون دلار عبور کند. با این حال، این فیلم علمی تخیلی به پایان اکران خود نزدیک می شود، اما همچنان در باکس آفیس جهانی عملکرد خوبی دارد و باید دید در نهایت فروش آن چقدر افزایش پیدا می کند. با این حال، لجندری قبلا برای تولید Dune 3 چراغ سبز نشان داده است که این فیلم بر اساس رمان Dune Messiah ساخته خواهد شد و دنیس ویلنوو برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بازخواهد گشت.

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ و استفن مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لیا سیدوکس، آستین باتلر، تیم بلیک نلسون، آنیا تیلور جوی و سهیله یعقوب، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Dune Part 2 هستند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو چه کسی کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز ویلنوو به نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرد.

بخوانید  معرفی مستند The Social Dilemma | ابعاد تاریک رسانه‌‌های اجتماعی

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر