تعویض «انقلابی» گوشی ها؛ ابزاری که همه از آن متنفرند

یکی از نکات برجسته AI پین که شباهت بیشتری به نمایشگرهای دیجیتال خودرو دارد، پروژکتور لیزری آن است. برای استفاده از این ویژگی، باید یک بار روی تاچ پد دستگاه ضربه بزنید یا از آن بخواهید چیزی را به شما «نشان دهد». وقتی پین با صدای بلند با شما صحبت می کند، می توانید کف دست خود را به سمت دستگاه ببرید تا از صحبت کردن به تایپ تغییر دهید. برای باز کردن قفل دستگاه و دسترسی به تنظیمات باید از صفحه نمایش استفاده کنید.

رابط کاربری پروژکتور به رنگ سبز و فقط از یک طرف نمایش داده می شود. کاربران به تدریج متوجه خواهند شد که بهترین فاصله بین دست و دستگاه چیست. وضوح 750 مگاپیکسلی اعلام شده توسط Humin کمی شوخی است، اما خوشبختانه متن به اندازه کافی واضح است.

برای باز کردن قفل دستگاه، کاربران باید گزینه های صحیح را از یک سری اعداد نمایش داده شده در کف دست خود انتخاب کنند. همچنین برای جابجایی بین آیکون های منو، باید از ترکیبی از ژست ها استفاده کرد. پسندیدن مارکیز برانلی او در نقد خود می‌گوید، مثل این است که یک تیله را در کف دست خود بغلتانید.

برای انتخاب گزینه منو، باید انگشت شست و اشاره خود را بالای آن گزینه لمس کنید و نمی توانید از انگشتان دست دیگر خود استفاده کنید. حتی کارشناسان هم نتوانستند برای اولین بار روی نماد صحیح کلیک کنند.

می‌توانیم از فکر و تلاش Humin در رابطه با رابط پروژکتور لیزری قدردانی کنیم، اما عملکرد افتضاح گجت در این بخش در نهایت ما را به خط طلایی هدایت می‌کند: «اگر می‌خواهید محصولی بسازید که کار یک گوشی هوشمند را انجام دهد، لطفاً یک گوشی هوشمند بسازید. ” هوشمندش کن!»

فکر می کنید جالب ترین کاری که می توانید با ابزاری مانند AI Pin انجام دهید چیست؟ فرض کنید روبروی یک رستوران ایستاده اید، روی پین کلیک کنید و بپرسید که مردم به رستوران چه امتیازی می دهند.

برای تجربه هر تعامل موفق با دستگاه، باید سه تا چهار تعامل ناموفق را تحمل کنید.

به گفته سازندگان، این دستگاه به سرعت از عکس مقابل شما عکس می گیرد، آن را با عکس های مشابه در وب مطابقت می دهد و پاسخ آن را پیدا می کند. سپس شما را از نظرات مردم آگاه می کند. انجام این کار در تلفن هوشمند زمان بیشتری می برد، بنابراین ممکن است آزمایش خوبی برای سنجش عملکرد ابزار باشد.

در عمل، Humin در این آزمون مردود می شود. بیشتر اوقات، دستگاه قادر به یافتن رستوران یا مکان مورد نظر نیست، حتی زمانی که نام رستوران بر روی یک تابلوی بزرگ در مقابل کاربر نمایش داده می شود. مدیر عامل Bongiorno این مشکل را به “توهمات مدل و مشکلات سرور” نسبت می دهد و می گوید که با گذشت زمان همه چیز بهتر خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر