گودزیلا ایکس کنگ رکورد فروش جدیدی را ثبت کرد

فروش بین المللی فیلم Godzilla x Kong: The New Empire رسما از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد، بنابراین این فیلم در مسیر ثبت یک رکورد جدید قرار دارد.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Godzilla Vs. کنگ یکی دیگر از موفقیت های باکس آفیس جهانی بود. Godzilla x Kong: The New Empire همانطور که انتظار می رفت موفق شد و از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد. Godzilla x Kong در پنجمین آخر هفته اکران خود بیش از 181.6 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 337.7 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی فروش داشته است که در مجموع بیش از 519.3 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی است.

Godzilla x Kong: The New Empire با عبور از Godzilla vs. کنگ با 470 میلیون دلار در حال حاضر سومین فیلم پرفروش مجموعه Monsterverse است که تنها گودزیلا با 530 میلیون دلار و کنگ: جزیره جمجمه با 560 میلیون دلار بهترین فیلم را از آن خود کردند. به نظر می رسد این فیلم با حفظ این روند فروش می تواند به پرفروش ترین فیلم Monsterverse در باکس آفیس جهانی تبدیل شود.

برایان تایری هنری، هتل کایلی، ربکا هال، دن استیونز، والا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی می کنند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs. کنگ این فیلم را کارگردانی کرده است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مسئول نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire بودند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  زمان و اندازه پیش بارگذاری نسخه One Piece Odyssey PlayStation 5