زمان و اندازه پیش بارگذاری نسخه One Piece Odyssey PlayStation 5

حساب توییتر PlayStation Game اندازه زمان پیش بارگذاری و اندازه نسخه پلی استیشن One Piece Odyssey را اعلام کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که حساب کاربری PlayStation Game Size در توییتر، زمان پیش بارگذاری و اندازه نسخه پلی استیشن 5 بازی One Piece Odyssey را در آستانه انتشار آن فاش کرد. ظاهرا این بازی نقش آفرینی فضای زیادی از هارد کنسول بازیکن را اشغال نخواهد کرد.

اکانت PlayStation Game Size اعلام کرد که حجم بازی One Piece Odyssey روی کنسول پلی استیشن 5 کمتر از 30 گیگابایت است و علاقه مندان می توانند دو روز قبل از انتشار بازی آن را از قبل بارگذاری کنند و از 20 دی ماه امکان دانلود فایل های بازی وجود دارد. (21 دسامبر) تا بازیکنان بتوانند برای تجربه بازی در روز انتشار آماده شوند.

نسخه پلی استیشن 4 بازی One Piece Odyssey نیز دارای حجم 31.823 گیگابایت است.با توجه به اینکه کنسول نسل نهم سونی از فناوری فشرده سازی Kraken استفاده می کند، حجم کمتر نسخه PS5 در مقایسه با PS4 جای تعجب ندارد.

بازی One Piece Odyssey (نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5)

  • حجم پلی استیشن 4: 31.823 گیگابایت (نسخه 1.00)
  • حجم پلی استیشن 5: 29,405 گیگابایت ( انتشار 1,000,000)
  • زمان پیش شارژ: 11 ژانویه (21 دسامبر)
  • تاریخ انتشار: 13 ژانویه (23 دسامبر)

بازی One Piece Odyssey در تاریخ 13 ژانویه (23) برای کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود.Xbox Series S قرار داده شده است. این بازی نقش آفرینی دارای شخصیت ها و موجودات جدیدی است که توسط ایچیرو اوداخالق سری One Piece طراحی شده است. موتور ساکورابا او همچنین مسئولیت تولید موسیقی هیجان انگیز برای One Piece Odyssey را بر عهده داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر گیم پلی Tekken 8 با تمرکز بر شخصیت هوارنگ