تریلر گیم پلی Tekken 8 با تمرکز بر شخصیت هوارنگ

دانلود از آپارات

در جدیدترین اخبار دنیای بازی، تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Bandai Namco یعنی Tekken 8 منتشر شده است. ویدئوی مورد بحث بر روی نمایش کاراکتر تمرکز دارد هوارنگ تخم گذاشت. سازندگان این بازی مبارزه ای در ماه های اخیر با انتشار ویدئوهای مختلف کاربران را با گیم پلی شخصیت های مختلفی مانند جین کازاما، پل فینیکس، لروی اسمیت، کازویا میشیما و نینا ویلیامز آشنا کرده اند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Tekken 8 را تماشا کنید.

Tekken 8 اکنون برای پلی استیشن 5 در دسترس است و Xbox Series X Xbox Series S و PC در حال توسعه هستند و در تاریخ نامشخصی در سال جاری به صورت جهانی عرضه خواهند شد.

ساعاتی پیش سازندگان Tekken 8 تریلر جدیدی از این اثر با تمرکز بر گیم پلی یکی از شخصیت های محبوب این سری منتشر کردند.

همانطور که در این ویدیوی تقریباً 3 دقیقه ای مشاهده کردید، در تریلر جدید بیشتر با سبک مبارزه و طراحی تکواندوی این شخصیت آشنا می شویم. طراحی شخصیت مورد نظر نسبت به نسخه قبلی این سری دستخوش تغییراتی شده است. شخصیت هوارنگ به عنوان یکی از قدیمی ترین شخصیت های این سری از بازی ها شناخته می شود که از زمان انتشار Tekken 3 در این بازی مبارزه ای حضور داشته است.با انتشار این تریلر از سوی سازندگان Tekken 8 تعداد شخصیت ها در فهرست اولیه این اثر به 14 رسید.

نطر شما چی هست؟ آیا سازندگان در آینده شخصیت های دیگری را معرفی خواهند کرد؟ آیا از آخرین ساخته Bandai Namco انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  تلاش برای زنده ماندن در دنیای پسا آخرالزمانی در پوستر جدید سریال The Last of Us