شایعه: بازی جنگ ستارگان یوبی سافت شبیه آسمان هیچ مردی نیست


طبق برخی اخبار منتشر شده، ظاهرا بازی Star Wars ساخته آقای یوبی سافت با No Man’s Sky قابل مقایسه است.

برای تقریباً یک دهه، حقوق خلاقیت بازی‌های Star Wars متعلق به Electronic Arts بود که در مقایسه با زمانی که LucasArts مسئولیت آن را برعهده داشت، زمان چندان خوبی نبود. در آن زمان دو بازی Star Wars Battlefront منتشر شد که لانچ نامناسبی داشت، Star Wars Squadrons نیز منتشر شد و اثر دیگر Star Wars Jedi: Fallen Order بود که با استقبال خوبی روبرو شد و دنباله آن به زودی منتشر خواهد شد. چند بازی دیگر کنسل شده اند.

اما مدتی است که سازندگان دیگری از دنیای جنگ ستارگان بازی های ویدیویی می سازند و البته احتمالا هنوز زمان زیادی تا عرضه این بازی ها باقی مانده است. یکی از این آثار، بازی جنگ ستارگان است که توسط Monsieur Entertainment یوبی سافت ساخته شده است، جز اینکه یک اثر جهان باز است، چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم. اما حالا رسانه Insider Gaming جزئیات این بازی را منتشر کرده و آن را با No Man’s Sky مقایسه کرده است.

لوگوی بازی جدید Star Wars از کمپانی Ubisoft Massive

با توجه به این خروجی، بازی دارای یک جهان باز بزرگ است که در یک کهکشان قرار دارد و شما قادر خواهید بود به طور یکپارچه در اطراف آن حرکت کنید. همچنین قرار است این بازی دارای یک شخصیت کاملاً قابل تنظیم باشد که “مسیری را که بازیکن انتخاب می کند دنبال می کند”. باید گفت که بازی New Men’s Sky دنیای بزرگی داشت که بازیکنان می توانستند به هر سیاره ای که دوست داشتند سفر کنند. روی زمین بنشینید و آن را کشف کنید.

بخوانید  نمایش تیموتی شالامی در نقش باب دیلن در تصاویر فیلم A Complete Unknown

وقتی بازیکن تمام شد، آنها می توانستند سوار سفینه فضایی خود شوند، سیاره را ترک کنند و به سیاره دیگری بروند و هیچ صفحه بارگیری وجود نداشت. دیدن چنین چیزی در یک بازی جنگ ستارگان بسیار جذاب خواهد بود. اما یوبی سافت هنوز چنین شایعاتی را تایید نکرده است و نمی توان به طور قطع گفت که بازی شامل چنین عناصری خواهد بود.

زمان انتشار اخبار جدید بازی Star Wars Mesio مشخص نیست، اما با توجه به توییت کارگردان بازی، امیدهایی وجود دارد که این اثر در سال جاری معرفی شود. این بازی سال است در سال 2021 معرفی شد و احتمالا هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اما با توجه به سابقه یوبی سافت در خلق آثار جهان باز، این بازی ممکن است پتانسیل بالایی داشته باشد.