دنباله The Sea Beast نتفلیکس تایید شد

انیمیشن The Beast from the Sea

انیمیشن The Sea Beast 2 ماجراهای هلند و برامبل را ادامه خواهد داد. زیرا آنها به دنبال ماجراجویی های هیجان انگیز و شکار در دریاهای آزاد هستند.در مورد داستان و تاریخ انتشار قسمت دوم انیمیشن هیولای دریایی اطلاعات زیادی در دست نیست و طرفداران برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر زمان بیشتری باشند. به عنوان بخشی از قرارداد کلی خود با نتفلیکس، کریس ویلیامز همچنین در حال کار بر روی یک محصول فانتزی اصلی است که به شدت از ارباب حلقه ها الهام گرفته شده است.

انیمیشن The Sea Beast ماجراهای دختر جوانی به نام میسی برامبل را دنبال می کند که مخفیانه سوار بر کشتی یک شکارچی هیولا معروف به نام جیکوب هالند می شود. در خلاصه داستان این انیمیشن می خوانیم: «در روزگاری که جانوران ترسناک در دریاها پرسه می زدند، شکارچیان هیولا قهرمانان معروفی بودند که جیکوب هالند در میان آنها محبوبیت بیشتری داشت. اما وقتی میسی برامبل دزدکی سوار معروف ترین شکارچی هیولا می شود، اتحاد غیرمنتظره ای شکل می گیرد. آنها با هم سفری حماسی را در دریاهای ناشناخته آغاز می کنند و تاریخ را می سازند.”

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که نتفلیکس برای ساخت دنباله فیلم The Sea Beast چراغ سبز نشان داده است. قسمت اول این انیمیشن ماجراجویی در ماه جولای سال جاری در نتفلیکس منتشر شد، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی می توان انتظار داشت The Sea Beast 2 روی آنتن برود.

مقاله مرتبط:

دنباله مستقیم انیمیشن ماجراجویی موفق The Sea Beast در نتفلیکس در دست تولید است.

بخوانید  افزایش احتمال خرید Balistic Moon Studio توسط سونی

کریس ویلیامزکارگردان Big Hero 6، The Sea Beast را برعهده داشت که پس از پخش از نتفلیکس به موفقیت بزرگی دست یافت. این انیمیشن در 72 ساعت به یکی از پربیننده ترین آثار نتفلیکس تبدیل شد و حالا ویلیامز امیدوار است که این موفقیت ها را با یک دنباله تکرار کند. قسمت دوم انیمیشن هیولای دریایی یکی از دو پروژه ای است که این کارگردان با قراردادی کلی با نتفلیکس تولید می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر