افزایش احتمال خرید Balistic Moon Studio توسط سونی

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در سال‌های اخیر، سونی با خرید شرکت‌های بازی‌سازی مختلف مانند Bungie، Housemark، Firesprite، Bluepoint Games و استودیوهای دیگر، تعداد توسعه‌دهندگان شخص اول را به میزان قابل توجهی افزایش داده است و انتظار می‌رود این شرکت برای خرید استودیوهای بیشتری برای پلی‌استیشن سرمایه‌گذاری کند. بخش ادامه دارد اکنون گزارش هایی منتشر شده است که نشان می دهد ممکن است خرید دیگری توسط سونی انجام شده باشد، اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

استودیوی Ballistic Moon در سال 2019 تاسیس شد و توسط کارمندان سابق چندین استودیو بزرگ از جمله Supremacy Games، Quantic Dream، Square Enix و Gorilla Games تشکیل شد. گزارش ها حاکی از آن است که این استودیو در حال کار بر روی یک بازی انحصاری پلی استیشن به نام Project Bates است که ظاهراً یک بازی ترسناک بقا خواهد بود و با استفاده از موتور Decima استودیوی گوریلا گیمز ساخته خواهد شد.

طبق آخرین شایعات، سونی استودیو Ballistic Moon را خریداری می کرد.

علاوه بر این گزارش، خود سونی نیز به این موضوع اشاره می‌کند که ممکن است استودیو Ballistic Moon به زودی به خانواده استودیوی پلی‌استیشن بپیوندد. سونی اخیرا یک آگهی استخدام برای یک طراح ارشد دیالوگ در پلی استیشن منتشر کرده است و اعلام کرده است که این نامزد با تعدادی از استودیوهای شخص اول سونی کار خواهد کرد و نام Ballistic Moon در کنار نام چندین استودیو پلی استیشن به چشم می خورد. البته بعداً این تبلیغ توسط سونی ویرایش شد و نام ماه بالستیک از آن حذف شد.

بخوانید  بازی تحسین‌شده Outer Wilds به سوییچ می‌آید

بر اساس اطلاعات ثبت شده در وب سایت PitchBook که در واقع یک پایگاه داده بزرگ از داده های مالی و نرم افزاری کسب و کارها و دفاتر شرکت سونی در سراسر جهان است، کالین موریارتی از Last Stand Media اخیرا گزارش داد که استودیوی بریتانیایی Ballistic Moon تحت مالکیت شرکت سونی قرار گرفته است. . . علاوه بر این، در توضیحات صفحه استودیو در وب سایت PitchBook، وضعیت آن به عنوان خریداری و ادغام شده و سونی به عنوان شرکت مادر آن ذکر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر